baby 9 mnd nog sokjes, of schoentjes ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Beeps, 14 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    Het wordt zo koud.. op de fiets.. stukjes vd auto naar huis op de arm.. naar de opvang.. noem maar op..

ik heb een hoop schoentjes waar de kleine niet in past door zn dikke voetjes, qua maat goed, maar gewoon te veel vet bovenop zn voetjes..

Ik trek hem dus nooit schoentjes aan omdat het naar mijn idee niet lekker zit.. maar het wordt nu dus zo koud, hoe doen jullie dat?

Zijn alleen sokjes voldoende, of doen jullie je kindjes wel elke dag schoentjes aan en staat mijn kindje eigenlijk voor gek door nog steeds als een baby alleen met sokjes aan naar de opvang te gaan ;) ?

Ik hoor het graag!

2. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

ik doe onze zoon nu al altijd als we naar buiten gaan, baby schoentjes aan. naar mijn idee is dat warmer.
    of hij moet al ziek zijn en ik moet hem hem naar het ziekenhuis dan doe ik hem slofjes aan.
    maar dat is persoonlijk, als jij denkt dat hij bij jou kindje niet lekker zit zou ik het ook niet doen

3. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    die kleine loopt nog niet, maar heb wel schoentjes gekocht. maar alleen voor naar buiten omdat ik het met sokken alleen een beetje vind

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier als we naar buiten gaan ook sokjes en slofjes. Ik vind het nu te koud voor alleen sokjes.

Ik heb trouwens ook van die soksloffen, die zitten misschien iets lekkerder?

5. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    gewoon leren slofjes trek ik mn kleine aan. net zo warm als schoenen en eigenlijk zit ze in de wandelwagen zowieso lekker warm door de voetenzak en als het erg koud is in de auto dan leg k daar standaard een klein dekentje neer.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind sokjes toch wel een beetje te koud worden nu... Mijn kindje is wel wat jonger maar hij heeft elke dag van die leren slofjes aan.
    Ik wil er ook nog een paar bij kopen met een voering van schapenvacht ofzo.. voor als het straks écht koud is! :)

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik had van die leren slofjes. En dan lekker dikke sokken erin.

8. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Zou inderdaad van die lekker warme leren slofjes aan doen!
    Die 'rekken' wat mee voor z'n 'dikke' voetjes en zijn zitten vaak fijner voor zo'n kleintje als echte schoenen....

9. babyproject

babyproject Niet meer actief

Onze meid heeft ook dikke voeten ;)

Wij hebben voor buiten babysloffen van Aapie: Leren babyslofjes | Babyschoenen. Zijn niet duur, maar wel heel fijn. Ik zou wel voor de gevoerde variant gaan, want de niet-gevoerde worden inmiddels ook wel wat fris heb ik het idee. Ze had in elk geval toch wel een beetje koude voetjes na de fietsttocht... (sokken + slofjes). Wij hebben ook gevoerde sloflaarsjes in huis. Soms kruipen haar broekspijpen omhoog en dan vind ik wat hogere slofjes wel fijn.

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik had hier ook slofjes van Aapies. Die babyschoentjes kon ik nooit wat mee worden, die schopte ze weer uit en vond ze niet leuk om aan te trekken.
    Aapies bevielen hier super! Had die laarsjes en gevoerd dus. Wil ze nu ook weer even bestellen voor in huis.

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

mijn zoontje draagt leren slofjes: Aapies model sneaker. Lekkere stoere slofjes/schoentjes. En nu heeft hij er sokken in aan, van de zomer met blote voeten. Soksloffen werken hier niet die trekt hij uit. Ik koop nu geen dikke gevoerde slofjes meer, want meneer zal binnenkort weleens een keer gaan lopen en zo gaat het prima.

12. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    Nou lijkt me duidelijk! bedankt voor alle tip, ik ga gelijk van die aapies-slofjes bestellen.

Dank jullie wel, fijn weekend nog!

13. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    Super leuke slofjes/schoentjes daar zeg! heb 3 paar besteld, dus nu loopt onze man niet meer voor gek hihi !

Oh ja, en in de bugaboo heeft hij ook een voetenzak hoor, dus hij zit niet met koude voetjes in de wandelwagen!

NOgmaals bedankt, en een gouden tip!

14. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Hier al veel merken slofjes geprobeerd, maar z'n voetjes gaan er niet in. Heb nu bij de H&M dikke gebreide sokken besteld (staan ook op de site) 2 paar voor 3,95 geloof ik, dus die doen we nu aan over z'n normale sokjes. :D

15. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    oeh dat klinkt ook lekker, ga morgen naar HM zal even kijken! dank je!

Deel Deze Pagina