Gewoon een vraagje (ik hoef natuurlijk al lang niet meer op kinderwagen jacht) Ik zie vaak van die strokke kinderwagens voorbij komtn in de winkels ofzo, en wat mij op valt is dat die bak waar ze in zitten echt kaarsrecht omhoog staan! Soms zie ik kindjes gewoon een beetje voorover hellen! Wat is hier de bedoelling van? ik vind het er zo raar en on comfortabel uit zien! Was gewoon heel erg benieuwd dus ik denk ik vraag het hier ff
De Stokke kinderwagen kan in meerdere standen hoor Dus niet alleen helemaal liggend, maar ook er tussen in en ook gewoon recht.
Precies wat Bloemmm zegt. Hij kan in zeker 3 a 4 standen, van bijna plat tot helemaal rechtop. Is maar net wat je kiest dus. Ik heb hem zelf altijd wel wat achteruit staan, lijkt mij ook niet comfortabel als ze zo rechtop zitten.
Ja okee maar dan nog, waarom kan die zo idioot recht! Dan kindje viel dr wel bijna uit leek wel! Ik dacht misschien heeft het een speciale reden en is het juist heel goed ofzo... Volgens mij staat zon kindje er bijna in, zo recht heb ik het gezien! verbaasde me gewoon hihi
Ja, daar zullen die ouders dan wel zelf voor kiezen neem ik aan Want het kan een stukje of een stuk lager. Ze zullen vast wel een reden hebben om 'm zo recht te zetten. En eruit vallen is geen optie hoor, haha! Zitten hele goede riempjes op.
haha ja dat snap ik maar dat hoofdje bungelde echt zo naar voren, vond het gewoon echt raar, en toen ik later heel vaak die kinderwagen zo kaars recht bij mensen zag begin ik me echt af te vragen wat de reden was
Het is geen strokke maar een stokke kinderwagen Ik heb ook Stokke kinderwagen, het heeft 3 verschillende standen. Maar ik gebruik meestal de middelste stand, maar als we ergens uit gaan eten, dan is de rechtop stand super handig (Stoelfunctie) Je schuift de stokke dan zo aan de tafel Zo kan Kaan ook samen met ons eten aan de tafel eten... Superwagen!
Zoals mijn bovenganger al zegt; de hoogste stand is een stoelfunctie (staat de stokke om bekend, recht zetten en aan schuiven, op goede hoogte zitten ze al!), een kindje eten/drinken geven in een kuipmodel is ivm met verslikken/verstikken erg gevaarlijk. De buggy naar je toe heeft 3 standen en de buggy van je af zelfs 4. Hier staat hij ook altijd in de 'chill stand' (middelste).
Dan hebben de ouders het zitje op de meest rechte manier ingesteld. Zo stond hij hier ook, het laatste jaar. Geen probleem als je kind goed kan zitten, zo zit hij mooi recht. Maar toen hij jonger was had ik het zitje naar me toe en wat meer gekanteld, voor baby's is het toch fijner als ze wat schuiner zitten. En Strokke lol.. haha!
O sorry voor de verkeerde spelling Naja het kindje wat ik zag kon echt nog niet zitten die bungele gewoon. Dan waren het vast gewoon domme mensen HAHA
Misschien heeft het kindje reflux? Dan is het wel fijn om de kinderwagen goed rechtop te kunnen zetten.
Ik heb ook de Stokke en ik gebruik hem ook regelmatig in de rechte positie. Als alle rugkussentjes er uit zijn dan zit het echt goed hoor, mijn knul zit heerlijk rechtop en kan alles zien, terwijl als ik hem wat platter zet hij vaak al snel begint te mopperen en zijn hoofd heel de tijd aan het optillen is. Misschien dat het kindje wat jij hebt zien zitten nog iets te jong was en niet goed kon zitten, maar hier niks geen 'gebungel' hoor in de rechte positie.
Mlien: Heb jij alle rugkussens er al uit? Ik zat laatst te twijfelen of ik de inleg beneden eruit moest halen want haar billetjes komen voort tot de rand maar ook de rugsteun lijkt me nog vroeg, toch? Hoe doen de andere Stokke gebruikers dat?
Loki; Ik heb alle kussentjes er al uit ja. Hij zat steeds zo raar naar voren dat ik het gewoon eens probeerde en opeens zat hij heerlijk in de wagen en hield hij het ook weer een stuk langer uit (ook doordat hij daarna op de rechte positie kon). Nu moet ik zeggen dat Kian wel een vrij lange/grote jongen is hoor. Maar proberen kan geen kwaad toch?