wat zouden jullie doen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly24984, 20 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons zoontje is gevallen vanochtend bij mijn ouders waar hij vanavond zal logeren.
    Hij had zijn tand door de lip en niet z,n beetje ook. We zijn er mee naar de DW geweest. Het lijkt wel wat mee te vallen en moet vanzelf genezen, maar je de kleine vent is natuurlijk erg verdrietig.
    Nu belde mijn moeder zonet en hij is erg overstuur.
    Wij hebben vanavond gereserveerd om samen lekker uiteten maar ik begin nu te twijfelen of het wel verstandig is.
    Hij heeft nog geen slok drinken gehad en wil ook niet eten (pijn) heeft wel even lekker geslapen
    Wat zouden jullie doen : ophalen of daar laten en lekker uiteten?

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik persoonlijk zou niet op mijn gemak zitten te eten terwijl ik weet dan mijn kind overstuur is... misschien moet je even gaan kijken of het wel zo erg is allemaal. Kun je dan nog beslissen.

3. amy24

amy24 Actief lid

9 nov 2011
    138
    6
    18
    Ik zou inderdaad in ieder geval even gaan kijken. En als het dan echt niet gaat gewoon meenemen. Ik zou niet lekker zitten eten als ik weet dat mijn kind zo verdrietig is.

4. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net mijn moeder een sms gestuurd en het ging alweer beter.
    Als ik niks hoor gaan we gewoon lekker uiteten.
    Ik denk dat hij ook zo had gedaan als hij niet was gevallen, hij namelijk al een paar weken erg huilerig en hangerig en erg op mij gefocust (sprong?)
    En beppe (oma) kan ook heel goed troosten.

Deel Deze Pagina