Tandpasta erop en schrobben maar Na die tijd af spoelen met water en hup nat in de kast (Heerlijk dit zinloze topic)
Ik doe er geen water op; ik vind het niet nodig. Het boeit me eerlijk gezegd ook niet Ik word wel altijd boos op mijn partner die het wel doet en potverdorie ALTIJD water in de tube tandpasta lekt. Ik vind het goor en ranzig dat mijn tandenborstel besmet raakt van zijn derdehands verkregen kraanwater
Water, tandpasta en poetsen. Tandenborstel afspoelen en in de beker. We hebben wel elk een eigen beker en tube tandpasta.
Eerst water dan pasta en poetsen maar! Ook voor kids maar die gebruiken kindertandpasta die niet scherp is.
Eerst de tandenborstel onder het water dan tandpasta en dan weer onder het water. Zo doe ik het ook bij onze zoon. Mijn vriend doet de tandpasta in zijn mond en gaat dan poetsen.
Eerst even afspoelen, dan tandpasta en dan poetsen. Na t poetsen weer afspoelen en terug in de beker. Mijn mond spoel ik niet na. Ow en voor t tandenpoetsen flossen/stokeren.
Nat maken, tandpasta, poetsen... Maar ken ook iemand die hem nat maakt, tanden schoon poetst, tandenborstel schoon maakt, tandpasta erop en dan pas voor het echie gaat poetsen...
Ik maak alleen mn borstel een beetje nat met wat watere n dan tandpasta er op.. Daarna geen water meer.. Anders schuimt het te veel en zie je niet meer waar je poetst, aldus mijn tandarts