bij mij inbed?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mirthe81, Feb 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

Feb 21, 2008
    590
    0
    0
    Ik zit met een vraagje. Nova slaapt nog niet de nacht door. Dit vindt ik op zich niet zo erg. Ze krijgt om 21 uur de laatste voeding, dan komt ze om een uur of 2 of 3 's nachts weer en dan wil ik graag dat ze de volgende voeding om 8 uur krijgt. Gisterochtend sliep ze ook tot half 8 dus dat kwam super uit, maar vanmorgen werd ze om 6 uur wakker en kreeg ik haar niet meer in haar eigen bedje in slaap.
    Ik had ook niet het idee dat ze alweer erge honger had, maar slapen wilde ze dus ook niet. Ik heb haar toen bij me genomen en ze heeft bij mij op m'n buik nog heerlijk liggen slapen tot 8 uur.
    Is dit de oplossing om tot 8 uur te komen of verwen ik haar nu teveel. Zal ze op deze manier niet steeds vroeger wakker worden, want zo bij mama op de buik is natuurlijk veel gezelliger dan alleen in bed.
    Wat vinden jullie?

2. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    Nee hoor, neem haar lekker bij je en geniet zou ik zeggen want voordat je weet liggen ze niet meer rustig op je buik en balgen ze je hele bed door.
    Ze is nog maar 2 maandjes dus soms zal ze mama of papa gewoon nog even nodig hebben om de rust te vinden om verder te slapen.
    Meestal zijn het gewoon perioden.

Groetjes Anita

3. Maeve

Maeve Actief lid

Nov 18, 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Ik doe dat hier in de weekends. We hebben een lits-jumeaux dus lekker de ruimte, i'k maak hem dan een 'bedje' tussen ons in, dus gewoon een babydeken voor hem, wij hebben 2 losse dekbedden, ik leg hem dan wel hoog, zodat hij nooit per ongeluk onder een dekbed kan komen. Kunnen we heerlijk nog even uitslapen.

4. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    waarom om 21 uur al de laatste voeding? ze is pas 2 maanden
    welke voedingstijden heb je?

5. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

Feb 21, 2008
    590
    0
    0
    Ik geef nu om 8 uur, 12 uur, 16 uur, 21 uur en 2 uur. Ze is bijna drie maanden trouwens. Vanwege haar reflux mag ze van de ka niet meer dan 5 keer 150 voeding. Aangezien ze de nacht nog niet doorslaapt kom je dus overdag op 4 voedingen. Hier doet ze het ook prima op hoor. Ik heb een tijdje geprobeerd om 7,11,15,19,23 aan te houden, maar na de voeding van 19 uur wordt ze niet meer wakker. Dan moet ik haar om 23 uur wakker gaan maken voor een fles terwijl ze dus nog niet echt honger heeft. Volgens de ka moet ik dat zeker i.v.m. haar reflux niet doen. Als het maagje nog niet leeg is, moet ik er niet alweer opnieuw eten in stoppen als ze daar niet om vraagt. Als ik haar om 23 uur wakker maak komt ze ook gewoon weer 's nachts dus dan moet ik haar overdag minder gaan geven om haar dan de 6e voeding te mogen geven, anders krijgt ze teveel.
    De tijden die ik nu aan houdt heeft ze min of meer zelf aan gegeven en ik probeer haar zoveel mogelijk hierin te volgen alleen wil ik niet iedere dag op heel andere tijden uitkomen dus vandaar dat ik ieder dag rond 8 uur wil beginnen.

6. Niet meer actief

jeetje mina zodra mijn man op zakenreis is neem ik de kleine bij me in bed de hele nacht en ik deed dat in het begin ook heel vaak dat ie lekker op me buik mocht liggen, mega gezellig en als het gewoon weer "normaal" is dan slaapt hij weer lekker in zijn eigen bedje in zijn kamertje

7. Niet meer actief

wat vindt ik dit leuk om te lezen

eindelijk eens niet iemand die maar leeft naar de regels en gewoon lekker haar kindje bij der in bed neemt :thumup:

8. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

Oct 13, 2006
    994
    0
    0
    Kleine baby'tjes kan je nooit genoeg verwennen....

Hier precies hetzelfde. Anne heeft vannacht om 04.00 uur haar voeding gehad, en om 06.00 uur kwam ze weer. Ik heb toen liggend gevoed en tijdens het drinken viel ze weer in slaap. Dat vond ik zooooo lief en gezellig, we zijn lekker knusjes samen tegen elkaar aan blijven liggen knuffelen tot 07.30. Toen werd ze weer wakker en kreeg ze alsnog de andere helft van haar voeding.

Ik vind het wel een beetje eng om samen in slaap te vallen omdat ze nog zo klein is, maar zij lag lekker warm in haar slaapzakje, en ik heb het dekbed maar tot aan haar benen gedaan, zodat er niks kon gebeuren.
    Ze valt ook regelmatig op mijn buik in slaap,maar ik ben een zij/buik slaper, dus als ik op mijn rug lig, ben ik bang dat ik wegdommel en omrol en de baby van me af rolt..

9. cindy75

cindy75 Lid

Apr 16, 2007
    79
    0
    0
    Wij deden en doen het ook, toen Minck nog heel klein was legde ik het aankleedkussen tussen ons in en dan sliep meneertje heerlijk uit, soms wel tot 10 uur, zo gezellig!

Nu nemen wij hem nog steeds in bed hoor als hij bv ziek is of als ik alleen thuis ben doe ik dat ook :)
    Lekker genieten hoor, ze zijn zo snel groot!

10. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    Aidan slaapt ook nog steeds bij ons.
    gisteren is de eerste nacht op zijn eigen kamer geweest, en toen hij om kwart over 6 begon te huilen mocht hij ook nog lekker bij mama op de borst verder slapen tot half 8. ik vind dat heerlijk!

aidan wil gewoon zelf gezellig bij ons zijn. maar als ze de eerste deel vd nacht toch lekker in haar eigen bed slaapt kun je haar echt niet verwennen denk ik, vooral niet als ze zo jong is.

11. Kimos

Kimos Actief lid

Aug 13, 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Ten eerste wat een mooie naam heeft je dochtertje! En ten tweede,wij deden dit ook zo. Als ze s'nachts wakker werd namen we haar lekker mee naar bed en lag op de buik bij mijn man. Sinds een week nemen we haar mee en zodra ze in slaap was gevallen legden we haar weer terug. Dit heeft ons een paar slapeloze nachten gekost,maar ze slaapt nu sinds 3 nachten door!

12. Maeve

Maeve Actief lid

Nov 18, 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Bij de oudste meende ik ook alles volgens de boekjes te moeten doen, ben nu dankzij hem een stuk gemakkelijker geworden, en doe nu écht alles lekker op mijn gevoel.
    Gelukkig bof ik met 'mijn' CB, en kreeg ik vanmorgen dikke complimenten over hoe we het doen met hem, en belangrijker nog hoe hij het doet. ;)
    In het ziekenhuis deden ze dit overigens ook al, lekker de kleine bij mij in bed, hij had daar gewoon erge behoefte aan.

13. ImaaN

ImaaN Actief lid

Jun 9, 2007
    147
    1
    0
    AmsterdaM
    ik moet ook toegeven dat mijn zoontje als hij snachts vaak komt voor voeding bij mij in bed blijft slapen.
    vind ik heerlijk en kost minder energie zo kan hij ook lekker zijn voeding
    krijgen en ik ook een beetje uitrusten :oops:
    enne eerlijk gezegd geeeft het echt een mooi gevoel je hebt iets kostbaars bij je die je nooit los wilt laten :) ja is een beetje te weet ik maar moedergevoel he wat doet het toch allemaal met je :)

Share This Page