Tandje 3,5 maand??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Koraal82, 1 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.282
    1.443
    113
    Hallo,

Kan het zo zijn dat een tandje al met 3,5 maand kan komen? Ik denk nl dat er bij mijn baby eentje komt (onder in zijn mond). Heb al gevoeld en het lijkt wel of er iets zit maar kan het niet met zekerheid zeggen. Hij kauwt de laatste dagen erg veel op zijn (of mijn) vingers en er loopt veel spuug uit zijn mond. Op internet stond dat die pas met 5/6 maanden komen.
    Oh ja en wat kun je er evt opsmeren?

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Pff ik hoop t niet voor je, maar ja het kan. Tips zijn Dentinox of Chamodent! Sterkte ermee...

3. beccie

beccie Niet meer actief

het zou kunnen.
    Ik denk bij mijn dochtertje ook al maanden dat er wat aan komt.
    rond 4 maanden veel kwijlen enzo. kwam niks.
    periodes met rode billen, veel poepen. ik dacht ook nu komt het.

Inmiddels is ze 8.5 maand en er is nog niks door :cool:

Voor zoontje had ik er idd ook een zalfje voor. maar weet niet meer hoe dat heette

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Hier kwamen de eerste 2 ook met 3,5 a 4 maand.
    Dentinox hielp hier goed, maar gengigel ook.
    Verder een lekkere bijtring kopen voor je kleintje, vond die van ons wel fijn.

5. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt er dentinox ofzo opdoen, maar mijn ervaring is dat 't maar eventjes helpt en ja hoor, kan heel goed.
    DL kreeg last met vier weken en had 't eerste kiesje door met anderhalve maand:$.

6. Storm

Storm Niet meer actief

De schema's die je vind zijn allemaal gemiddelden. Sommige kinderen worden met tanden geboren, anderen zijn met een jaar nog tandloos. Dus ja, alles is mogelijk. Ook de volgorde kan verschillen. De een begint met de ondertandjes, maar het kunnen ook de boventanden of hoektanden zijn die er eerst doorkomen.

Deel Deze Pagina