zou het zo'simpel'zijn? (doorslapen)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lyso, Nov 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    Mijn zoon heeft nog nooit doorgeslapen. In basis verwacht ik dat ook nog helemaal niet, maar 4 Tot 10 keer pet nacht wakker zijn begon me wel op te breken. En gaf mijns inziens wel aan dat er echt iets zat. Werd s avonds ook standaard na een half uur/3 kwartier wakker. Hier gelezen dat amandelen wel eens probleem geeft, dus ach, het proberen waard. Huisarts zag wel iets vergrote keel amandel, maar hij wad ook snot verkouden. Overlegd met kno artsen en die zeiden (op basis van het slapen! ) stuur maar door. Goed gisteren geweest, en die vond het rijtje klachten (Veel verkouden, snurken, leek af en toe last van zijn oortjes te hebben) toch wijzen op ontstoken néus amandelen. 2 opties, opereren (zonder garanties wbt het doorslapen) of eerst kuurtje ab, als tussenstap. Ok toch maar de ab dan. Gister avond eerste shot gegeven, ennnn niet wakker geworden na 3 kwartier:$:$voor het eerst in zeker een half jaar! !! Om 11 uur wel even wakker, 12 uur opnieuw, en daarna pas om 6 uur!!:$ en toen ook echt wakker. Een nog opvallender, ik ben zelf uitgeslapen! ! En dat na 6, 5 uur slaap, gewoon omdat het aan een gesloten was:$. Kán het zo simpel zijn? ? Kan ab zo snel werken? Of juich Ik te vroeg,??Voor nu geniet ik er maar even van:D:D

2. M89

M89 Bekend lid

Jan 12, 2013
    683
    20
    18
    AB kan wel snel werken geloof ik maar verder geen verstand van dus geen idee of het zo simpel kan zijn. Maar in ieder geval super fijn voor je! Daar knap je van op he wat aaneengesloten uurtjes slaap:D

3. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

Oct 9, 2013
    1,023
    10
    38
    Female
    Social worker
    NULL
    Positief blijven denken vind ik! Hahah, geniet er lekker van zou ik zeggen :) :) :)

4. Dvd87

Dvd87 Actief lid

Jan 27, 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fysiologisch gezien kan het niet van de antibiotica komen (via infuus moet je verbetering zien binnen 24 uur, oraal binnen 2-3 dagen). Dat neemt natuurlijk niet weg dat het super lekker is dat je een goede nacht hebt kunnen maken.

Geniet er lekker van en ik hoop voor je dat het zo simpel is.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

AB kan wel degelijk zo snel werken. Ik heb een jaar of 2-3 terug voor het eerst in mijn leven een AB-kuur gehad nadat ik al bijna 3 weken aanhoudende klachten had die niet verbeterden. Na 1 dag AB knapte ik helemaal op en de dag erop waren alle klachten weg. En dat was zodanig snel dat het echt geen toeval kon zijn.

Ik denk dus niet dat het toeval is en ook hier de ervaring dat de neusamandel enorm dwars kan zitten. Onze oudste heeft met 19 maanden de neusamandel eruit gehaald gehad en buisjes in de oren en daarna werd ze een heel ander kind, ook qua slapen, (alhoewel hier eerst nog even waterpokken, kiezen en 6e ziekte dwars gingen zitten, maar daarna ging ze dus gewoon doorslapen, tegen daarvoor minimaal 2 keer per nacht wakker en krijsen).

6. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Van antibiotica kunnen ze ook slaperig worden. Ik zou het dus in deze hoek zoeken....

7. Kylietje

Kylietje Actief lid

Dec 15, 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    ab kan snel werken. hangt van persoon tot persoon af. Jarne heeft 10 dagen geleden hoge koorts gehad. 4 dagen lang en dan heeft de huisarts toch maar een ab voorgeschreven. Ik was thuis, heb hem die eerste shot gegeven en na 2 uur was ie al van de koorts vanaf.

8. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    hmm afgelopen nacht ging het wel minder goed dan gister nacht. Dus wellicht heb je gelijk. Gisteravond weer na 3kwartier wakker en snachts 2 keer. Dus wel iets beter, maar nog niet super.. we wachten het nog af...

9. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Zeker wel dat AB zo snel kan werken. Heb paar keer blaasontstekingen gehad en AB gaf direct verlichting.
    Maar goed ook voor je kindje is dit nieuw dus dat er niet direct helemaal doorgeslapen worset is niet gek. Duidelijk wel verbetering!

Share This Page