Mijn zoontje van 14 maanden probeert te lopen, maar dat gaat met veel vallen en opstaan gepaard. Op zich is dat heel normaal, maar hij klapt vaak met z'n gezicht ergens tegenaan, waardoor van zijn rechter voortandje nu al twee kleine hoekjes afgebroken zijn. Ik vind het zo zonde ! Okee, het zijn melktandjes, maar hij moet er toch nog zo'n 6 jaar mee doen. Omdat zijn tandje nu een beetje kartelig is, vraag ik me af of ik de tandarts zou moeten bellen? Zouden ze dat bijvijlen ofzo? Gebeurt het vaker dat melktandjes al vroeg zoveel schade oplopen?
Hoi, he bah, niet leuk he? Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze er iets aan doen bij zulke jonge kindjes. Je gaf het zelf al aan..zijn melktandjes en zie maar zo'n kleintje stil te krijgen in zo'n stoel hihi. Maar ja, verder heb ik er natuurlijk de ballen verstand van dus misschien doe ze het gewoon wél. Gewoon fftjes de assistente bellen, die zal je wel meer kunnen vertellen. Maar ik kan me helemaal voorstellen dat je het zonde vind hoor! Succes! Groetjes Jessy