mijn meisje heeft bij haar tandjes altijd, als het door is (dus je ziet en voelt een streepje) dan duurt het maar een paar dagen en dan zie je het hele tandje, nu is er een tandje door alleen lijkt ie maar niet verder naar boven te groeien zeg maar, het blijft een scherp zichtbaar streepje en is zeker weten een tandje. hoe lang moet/mag dat duren? of staat daar geen tijd voor? ik dacht altijd een paar dagen maar kan het ook vastzitten? het is een tandje middenvoor, onderin.
Bij mijn dochter kwamen 2 boventanden en 1 ondertand tegelijk door. De ondertand is nu zo goed als helemaal te zien en de boventandjes gaan veel minder snel en ook niet tegelijk. Verschilt dus per kind en ook nog eens per tand .
Bij mijn dochter komen nu 2 boventandjes door. En niet de voortanden, maar die daarnaast, dus het wordt over een tijdje een dracula
Ondertandjes duren een paar weken, hoektanden duurde hier iets van 1,5 maand. Het kan nog even duren. Hier ook een dracula met 2 ondertandjes en boven 2 hoektandjes!
Hier is het eerste ondertandje doorgekomen (dus boven het tandvlees uitgekomen) op 6 november. En nu zal het tandje ongeveer voor een kwart door zijn. Dus als het in dit tempo doorgaat, heeft ze over een half jaar een volledige tand..!!??
toen ze 4,5 maand was zag je de tandjes onder het tandvlees.. en met 5 maanden waren de onderste 2 tandjes ook helemaal door
Hier duurt het altijd nogal even voordat een doorgekomen tandje ook echt een volgroeide tand is. Maar het doorkomen zelf duurt ook erg lang, (snijtandjes stuk voor stuk een paar weken tot bijna 2 maand, kiezen nog veel langer ).
ja dat doorkomen op zich heeft bij mijn meisje ook wel lang geduurd inderdaad. nou ja, we zien het wel