noujaa... nog geen week na tandje nummer 1 komt de tweede door.. de tweede onderin.. je ziet een duidelijke streep.. maar nou vroeg ik me af, hoe komt het dat de billetjes zo ontzettend rood worden als ze tandjes krijgt?
Hier ook ontzettend rode billetjes als er tandjes aankomen. Zijn ontlasting is dan ook anders, heel zuur. Dat bijt in de billetjes, waardoor ze zo rood worden en soms ook open plekjes krijgen. Geen zeep gebruiken, alleen water en dan droog deppen en smeren, smeren en nog eens smeren.
aha moeders met kindjes met doorkomende tandjes! net wat ik zocht! haha. ik wil je topic niet inpikken hoor maar hebben jullie kleintjes er ook zo ongelooflijk veel last van? justin heeft er nu 2 en is druk bezig met de volgende.... savonds is het feest, slapen en drinken is er niet bij, tenzij ik paracetamol geef, maar ben daar eigenlijk niet zo'n fan van. wat doen jullie hiermee? en hoelang hebben ze bij jullie last voor het tandje door is? de rode billetjes zijn idd van de ontlasting voor zover ik begrepen heb groetjes
je pikt hem niet in hoor met het eerste tandje heeft Soraya er bijna geen last van gehad, we merkte niet eens dat er eentje kwam.. maar sinds vandaag wilt dus de tweede doorkomen en daar heeft ze wel meer last van.. ineens uit het niets huilen, en heel jengelig zijn.. paracetamol heb ik niet in huis, en daar ben ik ook geen fan van.. een bijtring helpt hier wel.. of een koud washandje..
pfff daar redt ik het niet mee helaas, bijtring hapt hij 1 keer op en dan gooit hij m weg, koud washandje idem, alleen mijn vinger wil hij wel in zn mond stoppen, om er vervolgens keihard op te bijten..... dat is niet fijn met twee super scherpe ondertandjes......auw!! heb wel chamodent in huis, maar ik heb de indruk dat je dat echt 3x per dag moet geven voordat het echt zeer gaat doen. daar ben ik steeds te laat mee haha detinox werkte eerst wel maar is nu echt niet meer genoeg. zou fijn zijn als er iets anders was dan paracetamol dat goed werkte bij soraya dus vrij snel al na de eerste het tweede tandje. zat hier 3 weken tussen, ik dacht dat ze meestal per paar kwamen