Hoi! Wij hebben een beetje ongewoon schema denk ik. Ik sta vroeg op, mijn man is huispapa. Léonie krijgt tussen half 7 en haar papje en gaat dan weer naar bed en slaapt/sust/speelt tot ongeveer 8 uur á half 9. Dan gaat ze uit bed en krijgt ze rond 10 uur een fruithapje met liga erdoor. Dan gaat onze meid zo rond 11 uur een uurtje slapen. vervolgens om 3 uur weer tot ongeveer 4 uur en om 7 uur gaat ze naar bed om vervolgens door te slapen tot de volgende ochtend. Vandaag is het hélémaal anders. Ze wilde niet slapen vanmorgen (eind vd ochtend) maar om 2 uur pas...en ze slaapt nog! (nu 4 uur 's middags) Dat is volgens mij ook hoe de meeste baby's overdag slapen, maar wanneer slaapt jullie kroost overdag? Hoe is jullie ritme daarin? Natuurlijk is iedere baby anders, maar vraag het me af....
vandaag precies hetzelfde bij mijn ouders thuis. Vanmorgen om 8 uur er uit en spelen. Ze heeft een half uur in de wagen geslapen en ging uiteindelijk pas om 2 uur naar bed. Normaal slaapt ze van 10 tot 11.30 en van 13.30 tot 15.30. Zal mij benieuwen straks
's morgens slaapt hij meestal van 10:00-11:45 en dan 's middags nog een klein uurtje ergens. Rond 7 uur/half 8 gaat hij 's avonds naar bed.
Onze kleine meid (8,5 maand) slaapt om 9 uur een klein uurtje. Dan van 12 tot 14:00 uur en soms na het eten nog een krap uurtje, dat is dan rond half 6. Dat laatste slaapje is niet elke dag.
Mn zoontje slaapt meestal tot een uur of half 8 en krijgt rond 8 uur zn fles dan daarna terug in bed, de ene keer slaapt hij een uurtje de andere keer weer niet, dan na zn broodje om 13.00 tot ongeveer 15.30/16.00 en dan rond 19.30 / 20.00 naar bed.
Hier ook ´s morgen een kort slaapje (rond 10.30) en 's middags nog een kort slaapje (rond 14.00). Om 18.30 gaat hij naar bed tot 8.00 de volgende ochtend. Die slaapjes zijn hooguit een uurtje. Maar gister sliep hij van 12.00 tot 15.00. Dit doet hij wel vaker de laatste tijd. Misschien bezig met ritme zoeken?
finn wordt rond 7:00-7:30 wakker... hij gaat weer om 9:30 tot 11:15 en van 14:30 tot 16:00 naar bed.. en dan om 18:30 is weer helemaal kapot en gaat dan naar bed tot de volgende ochtend.
Zitten we eigenlijk allemaal zo'n beetje wel op hetzelfde schema, zo ongeveer. We komen iedere zondag in de knel; dan zwemt Léonie van half 12 tot 12 uur met babyzwemmen. Zo'n hopeloze tijd! Denk dat ik haar morgen na haar papje maar niet weer naar bed doe...misschien dat we dan meer logica in het ritme krijgen....(krijgt mams wel opeens minder slaap! ) Léonie was vanavond na haar avondeten al gauw weer heel moe...om 7 uur vanavond laatste fles gehad, half 8 lag ze in bed. Slaapt als een roosje....waarschijnlijk toch inderdaad een ander ritme... ben benieuwd morgen! Fijn om jullie antwoorden te lezen! Thanks