max aantal uur doorslapen 8 mnd??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door joyce1838, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    He meiden,

Gisteravond mijn meisje voor het eerst om 19.30 de laatste voeding gegeven voorheen deed ik dat rond 22.00 en dan werd ze `s ochtends tussen 8.30 en 9.00 wakker. De laatste maanden moest ik haar steeds wakker maken om 22.00 dus ik dacht ik gooi het schema een beetje om en kijk of ze al klokje rond kan slapen.
    Nou meer dan dat dus......
    Ik had geen wekker gezet wat ik nam aan dat ze zich wel tussen 7.00 en 7.30 zou melden, (sorry voor alle meiden van wie de kleine nog steeds niet doorslapen maar het was 8.45:$, dat ze wakker werd. Mijn oudste wordt om 9.00 wakker dus vandaar dat ik zelf ook nog sliep. ik schrok me dood toen ik op de klok keek, maar toen ik in haar kamertje kwam was ze net zo vrolijk als normaal. Dus vroeg ik me af moet ik toch met max 12 uur slapen wakker maken of mag dit ook. Ze zal wel vast zitten aan haar oude schema, waardoor ze nu nog steeds om die tijd wakker wordt, weet het anders ook niet:(.

Groetjes joyce

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Als ze 8 maanden is, mag dit volgens mij wel hoor! geniet er maar van!

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Heerlijk meid, geniet er van. Geen probleem.

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ons zoontje is dan wel ietsje ouder, maar als die rond half 11 naar ebd gaat komt ie rond half 10 er pas weer uit...Ik probeer zoals jij hebt gedaan hem om half 8 naar bed te doen met laatste voeding, maar dit wil nog niet lukken helaas. Maar hier idd ook 1ste keer dat hijzo lang doorsliep schrok ik me dood toen ik op de wekker keek en gelijk rennen naar zijn kamertje!!! Lag meneer nog heerlijk te slapen :p

Geniet er maar van, ze slaapt zelf zolang ze nodig heeft en blijkbaar geen honger dus geen prob toch? Geniet er lekker van:)

5. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    nou dat ga ik zeker doen dan;)! bedankt voor jullie antwoorden.

groetjes joyce

6. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ja meid maakt niks uit hendrik krijgt half 8 (savonds) laaste fles en rond 8 uur ('Sochtends) word hij weer wakker
    (dit is bij ons almeer dan een maand zo, kindjes zijn bijna even oud zie ik)
    dus ik zou zeggen er lekker van genieten, heerlijk dat de kleintjes zo lekker slapen

7. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Mijn zoontje deed dit ook tot een week geleden. Hij sliep met gemak van 19.00 tot 9.00. Wat een luxe hoor, nu wordt hij om 6.00 al wakker dus dat is even wennen voor mama haha..

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb een dochter die net 3 maanden is en die krijgt om 21.30 de laatste fles en slaapt door tot 9.00!!
    Overleg gehad met het CB en die zeiden dat wanneer ze gewoon goed helder wakker wordt, niet suf enz dat het dan wel mag! Als ze honger hebben roepen ze vanzelf zei het CB...
    Dus dan mag het met 8 maanden zeker wel ;)

9. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    De regel bij het doorslapen is 2 uur per kilo. I.v.m. het bloedsuikergehalte. Ik weet eigenlijk niet of dit ook nog zo is alsje kindje al 8 mnd is.

10. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    nou... die van mij slaapt ook weleens 13 uur achter elkaar! geen probleem lijkt mij..

11. leonie20

leonie20 Actief lid

1 jul 2007
    180
    0
    16
    nou meiden hier een meid van 4 maand krijgt om 8uur 's avonds laatste fles en word niet eerder wakker dan 10uur/half 11.
    Heb navraag gedaan bij het cb en die zeiden zolang ze vrolijk wakker word en ook echt lekker wakker is is er geen probleem ze heeft het blijkbaar nodig.
    En mama geniet dan van de rustige ochtend door lekker op te ruimen schoon te maken voor de drukte weer begint:)

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

wij geven om 18.30 de laatste fles en hij wordt om 7.30 wakker, dus 13 uurtjes :D

Deel Deze Pagina