Tandje weer terug in tandvlees / afgebroken.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door CarpeDiem89, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Hoi allemaal.

Ik maak me nogal zorgen.
    Mijn dochter is nu bijna 4,5 maand oud en het is me sinds een paar dagen opgevallen dat haar eerste tandje aan het doorkomen is. Er stak een miniscuul wit puntje uit haar tandvlees, duidelijk voelbaar met de vinger.

Nu was ze vandaag lekker aan het bijten op een speeltje, en toen ik daarna keek was dat puntje ineens helemaal weg???

Er zit ook geen wit puntje in het tandvlees, en er steekt niks meer uit.
    Ik had de info lijn van het CB al gebeld maar mevrouw vertelde me dat ze hier nog nooit van had gehoord..

Ik maak me echt zorgen.. zou het tandje terug naar binnen gedrukt zijn of is het puntje misschien afgebroken??

Iemand ervaring hiermee? Ik hoor het zeer graag.

Groetjes

Carpe Diem.

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Voor zover ik weet zijn tandjes altijd witte streepjes. Hier bij de oudste ook wel eens een wit puntje gezien maar dit was een talgkliertje en trok inderdaad weer weg.

3. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ja een talgklietje inderdaad, dat had mijn meisje ook in haar mond (en ik maar denken dat ze al een kiesje kreeg terwijl ze nog tanden heeft)

4. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ook ik denk dat het een talgkliertje is geweest. Onze zoon had dat boven en dan niet eens de voortanden. Dacht, aah, mooi, tandje, nu al? En zelfs boven in! Keek ik nog geen week later... Weg "tandje"

5. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Ja het kunnen talgkliertjes zijn!!
    Maar dit was echt een hard wit puntje wat uit haar tandvlees stak! Voelde het duidelijk zitten met m'n vinger. Vandaar mijn twijfel..

Maar het leek mij ook wel krom als ze "punttanden" zou krijgen, dus ik ga er inderdaad maar van uit van die talgkliertjes!

:D

6. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Een vampierbaby.:D

Deel Deze Pagina