woensdag avond is de opa van kevin plots aan een hartstilstand overleden. hij was samen met mijn broer en een kameraad van mijn broer onderweg naar de ajax. bij het lopen naar het stadion is hij voorover gevallen en was meteen overleden. mijn broer heeft gereanimeerd en de ambulances waren er binnen 5 min. alles geprobeert niet geholpen waarom nu en niet een week later. zondag is de doopviering van jou trots kevin. deze gaat door dat zou jij ook gewilt hebben jij en agnes( oma andere kant) worden hierin betrokken. het zal heel moeilijk zijn maar we zetten door maandag ben je voor het laatst bij ons in het midden rust zacht pappa en opa dikke knuffel (ps als het verkeerd geplaatst is sorry) (ik moest het even van mij afschrijven)
Maar meid wat vresselijk! Een heel gemis,maar gelukkig heeft hij nog 5 mnd van kevin kunnne genieten en put daar de energie uit, en dat zal hij nog steeds doen! Mijn moeder is overleden toen ik dik 7mnd zwanger was... Wens je echt heel veel sterkte toe Liefs jantina
Wat verschrikkelijk Ik voel je verdriet. Ruben zijn opa, mijn vader, is overleden toen ruben 3 maanden oud was. Nu 7 maanden geleden. Ik denk dat jouw papa in de kerk aanwezig zal zijn tijdens de doop van zijn trots. Heel veel sterkte de komende tijd. Liefs Jessica
He bah.... wat plotseling zeg Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen de komende tijd.... Liefs Minya
Tranen schieten in mijn ogen. Ik wens dan ook heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Liefs Kirsten
wat vreselijk erg! Ik krijg tranen in mijn ogen.Mijn vader is op het moment ook erg ziek, en het is niet zeker hoe lang nog te leven. Ik voel heel erg met je mee. Heel veel sterkte..
Wat een verschrikkelijk verdriet.... nu je zo gelukkig bent met je kleintje... Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd samen met je familie. Mijn vader is overleden toen mijn zoontje 6 maanden was en ik kan het nog steeds niet geloven...
Hey meid sterkte! Ik vind het mooi dat je hem toch nog bij de doopviering gaat betrekken. Mijn vader is zo een 4 jaar geleden overleden en ik begrijp dat het hard moet zijn voor je... Hij heeft zijn kleinkind dan toch nog mogen leren kennen en zal er over waken! ben ik zeker van! liefs xxx jelly