Tandje!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ccwomen, 1 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik had al een tijdje het vermoeden dat er een tandje aan zit te komen, maar ik kijk/voel dan vaak aan de onderkant, nou lachte hij vanmorgen lekker enthousiast en zag ik een witte plek aan de boevenkant van zijn tandvlees, ik voel verder nog niks maar je ziet wel duidelijk dat er iets aan zit te komen!
    Ook wist ik niet wat zure luiers waren omdat ie dit nog niet gehad had, maar nu weet ik wat een zure luier is....:D zooo dat stinkt zeg haha
    Maar goed meestal komen toch eerst onder tandjes door?
    Zijn er meerder mama's met kindjes waar eerst een boven tandje door kwam?
    En kan het dan nog lang gaan duren?
    Hij heeft er nu weinig last van voor mn idee, ja hij slaapt ff meer lijkt wel en de zure dunnige luier dan!
    Ben benieuwd of t een doorkomend tandje is!
    Heb geprobeerd een foto te maken hiervan maar is nog niet gelukt, ga het morgen even opnieuw proberen en als t lukt plaats ik m hier ff bij!

2. Gem

Gem Actief lid

14 dec 2009
    230
    0
    0
    NULL
    sorrie hier eerst ondertanden, maar wie weet is het bij jou gewoon lekker andersom. Ik denk wel dat het een tandje is hoor! Als je nu al een witte streep ziet kan het heel snel gaan.

Vaak gaan ze ook erg kwijlen.. Mijn dochter heeft nu 4 tanden, maar totaal geen pijn eraan gehad of dat ik heb gemerkt. Wel de vele poepluiers en kwijlen.

groetjes

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hier ook eerst de ondertanden maar bij 1 van de junibaby's zijn ook eerst boventanden gekomen!

4. EmyD

EmyD Niet meer actief

Bij onze meid zag je de boventanden ook al lang zitten, maar toch was er 1 ondertandje eerder door. Toen de 2 boventanden en daarna het andere ondertandje. Maar hier duurt het doorkomen ook erg lang. Begin november het eerste tandje gevoeld (toen was ie dus al door het tandvlees heen), en nu is ie nog niet voor de helft doorgekomen..

5. Amika

Amika Actief lid

12 okt 2009
    179
    0
    0
    Verzorgende
    Rotterdam
    Hier kwamen er 3 tegelijk door 1 boven 2 onder.
    de volgende dag kwam de 4de.
    Mijn zoontje had vieze dunne poep luiers en wat uitslag.
    Verder was hij goed gehumeurd, niet anders als anders

Deel Deze Pagina