mama mag dreumes (1 jaar) niet meer naar bed brengen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door YvonneT, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YvonneT

YvonneT Lid

2 jan 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze zoon is nu 13 maanden en sinds een week of 2 mag ik hem niet meer naar bed brengen. Hij is altijd al een echte buikslaper en slaapt ook echt niet op z'n rug. Dus ik maak z'n slaapzak dicht en draai hem dan op de buik, maar hij draait direct terug en begint heel hard te huilen.....Als mijn man hem naar bed brengt gaat het wel goed. Maar ja, ik ben elke dag thuis en mijn man werkt. Gisteren was hij zo moe.....wreef constant in z'n ogen en moest gapen en ik zag aan z'n oogjes dat hij heel moe was maar zodra ik hem in bed leg begint hij hard te huilen. Heb het diverse malen geprobeerd maar het lukte niet. Hij heeft dus gisterenmiddag niet geslapen. Vanmorgen lukte het ook niet. Ben toen met m'n dochter en met hem in de auto naar mijn ouders gereden, binnen 5 minuten sliep hij. Ook vanavond weer hetzelfde liedje. Ik word er zelf een beetje moedeloos van en raak ook een beetje geïrriteerd. Laten schreeuwen helpt ook niet, hij heeft het laatst een uur en kwartier volgehouden, toen heb ik hem maar weer uit bed gehaald. Ik heb nl ook nog een dochter van bijna 3 die 's middags nog wil slapen. Heeft iemand enig idee hoe hiermee om te gaan?

Yvonne

Deel Deze Pagina