Hallo, Ja het onderwerp zegt het al...waar kopen jullie leuke stoere rompers in maat 92? overal waar ik kijk zijn er ontzetend veel voor meiden of heel zoet.... maar voor jongens is er weinig en als ik wat leuks zie dan is het als hempd model en dat wil ik niet het liefst nu nog met lange mouwen...... dus kom maar op met de adressen.... alvast bedankt
Bij hans textiel heb je nu hele leuke! Met tekst of met strepen etc. Lekkere kleurtjes (groen, blauw, oranje etc.) Echt heel leuk!
dus ook met lange mouwen? de kleuren zijn goed... zou van de week eens kijken...hans zit hier helaas niet om de hoek......
Bij Hennes hebben ze ook leuke voor jongens, weet ook niet tot welke maat die gaan, iig tot 80. En bij de hema misschien?
Sijke bij de hema ben ik geweest en daar zijn wel leuke stoere maar met korte mouw of het hempt model...en ja ik wil ze met lange mouwen...
die bij Hennis zijn wel met lange mouw, ik vind ze ook praktisch! Heb ook korte of met halve mouwtjes, dus voor allerlei gelegenheden weer wat anders.
Ik gebruik voor Hugo sinds kort hemdjes en losse onderbroekjes. Als 't buiten koud weer is dan doe ik er gewoon een effen wit shirtje met lange mouwen onder. Dat zou je ook kunnen doen... Maar bij H&M hebben ze ook hele leuke. Je kunt hier ook online bestellen. Maar die rompers gaan volgens mij maar tot 86... Succes ermee!
ook een tip: kijk eens bij rainbowbabies op internet, daar hebben ze hele leuke, allerlei kleuren en ook grotere maten. De kwaliteit is erg goed.
@janette: Ja, de onderbroekjes gaan heel goed over de luiers en als ze op 'n gegeven moment zindelijk zijn dan passen de kleinere maatjes (die je nu zou gebruiken) dan weer, maar dan zonder luiers, snappie..? Ik vind het ook heel schattig uitzien zo'n broekje met hemdje... en voor de zomer kunnen ze ze ook zo aan, ziet stoer uit..
oke ik kan dus gewoon maat 92 aan houden en die broekjes gaan dus over de luiers..... we gaan kijken........vind het ook wel stoer.....