hoi meiden. ik wil even jullie mening. tara is een slechte drinken,vanaf haar geboorte eigenlijk altijd gweest. weinig drinken en erg onrustig,van alles al geprobeerd en ben van mening dat ze niet zon flessen kind is ,maar goed. nu is het zo dat ze 5 voedingen krijgt {ze weegt 5kilo} 2x 120 dit is sochtens en savonds.en overdag dus de grotere flessen.nu is het zo dat ze savonds maar vaak ong 100cc drinkt en sochtend ook zoiets. ze komt elke week maar 100gr aan . nu gaven ze mij als advies om de avond fles te laten vallen en dat ze dan waarschijnlijk overdags meer gaat drinken. maar dit lijkt me erg vroeg voor haar omdat ze al zo weinig drinkt. zijn er meer meiden die met zon soort probleem zitten en heet iemand advies? liefs linda
Als ze 4 flessen per dag krijgt, zit er ook wat meer tijd tussen de flessen en zal ze misschien wat meer honger hebben en wel alles opdrinken. Als ze dan over de gehele dag gezien meer ml binnenkrijgt, zal ze misschien wat meer aankomen. Het is het proberen waard. Groetjes Saskia
Bij ons zit er vaak 4 uur tussen de flessen. Tussen 08.30 en 09.30 wordt hij vaak wakker, dan geven we hem de eerste fles. Daarna rond 12.30 en 16.30 de tweede en derde fles. En meestal wordt hij zelf wakker om 20.30 voor de laatste fles, maar uiterlijk 22.00 maken we hem wakker als hij nog ligt te slapen. Ik weet niet hoe je meisje slaapt? Als ze 's nachts gewoon goed slaapt, dan zou je kunnen proberen om overdag om de 4 a 4,5 uur een fles te geven. Misschien is het de eerste dag even aftasten, maar na een paar flesjes zal ze vanzelf meer opdrinken en langer wegblijven.
ze slaapt wel redelijk goed snachts,ben alleen bang dat ze toch zal komen voor een nacht voeding maar goed ik ga het denk mik wel proberen. gr linda
Hier nooit last van gehad maar iets anders wat je schrijft. Je zegt ze komt maar 100 gram per week aan. Ik heb altijd begrepen dat het gemiddelde 125 gram per week is dus wat dat betreft zit ze goed toch of niet? Bij de novembermama's 2006 post Kelly, haar dochtertje was ook niet zo'n flessendrinker misschien heeft zij nog tips voor je. Succes iig. Groetjes Sensee