Het vroeg me af wat voor leeftijden jullie kindjes waren toen ze hun eerste tandjes kregen. Ik heb nu een zoontje van 9 weken en hij is zo ontroostbaar ik zelf denk dat het aan zijn tandjes ligt maar mijn man zegt dat ik te gek bent en dat het lang niet kan.
Onze zoon was 9maanden en onze.dochter 7,5maand. Ik vind het ook erg vroeg maar je weet het nooit. Het dochtertje van een vriendin van me is met twee tandjs geboren
Hier met 3,5 maand de onderste 2 door. Ik wist ook niet dat het kon maar de tandarts zegt dat ze er zelfs mee geboren kunnen worden
Mijn zoontje kreeg met 3,5 maand zijn twee ondertandjes. Hij is nu 7,5 maand en tand nummer 8 is net door.
mijn zoontje was 3,5 maand dat zijn onderste twee tandjes zichtbaar waren. het doorkomen van tandjes duurt t langst, dus kan zeker zijn dat je zoontje daar last van heeft en dat je ze dan pas over een paar weken ziet. Er zijn zelfs baby´s die geboren worden met tandjes, dus 9 weken is dan echt niet vroeg hoor en is zeker wel mogelijk....
De oudste was 4 maanden en toen kwamen de 2 ondersten erdoor, meteen daarna begon hij te miepen met de bovenste 2, na 1.5 maand kreeg hij daar een grote groene blaar, die knapte kapot en daaronder zaten zijn 2 tanden. De jongste was 6 maanden toen de eerste 2 zich aandienden
hier nog geen tandjes, maar een vriendin van mij heeft een dochtertje van 6 weken en daar komt nu het eerste tandje al bij door. zit al een hele bobbel op. dus alles kan.
Één jaar en drie dagen kreeg ze twee ondertandjes! Ze is nu bijna zestien maanden, en de score is: twee ondertandjes, een boventandje en een kies...
met 8,5 onder 2 tegelijk en met 9 maanden twee boven in ook tegelijk. nu is ze bezig met twee hoektandjes