Ben aan het twijfelen tussen deze 2 kinderstoelen. Wat is jullie ervaring hiermee? Vind die i-sit er wel leuk uitzien maar die is ook weer een stuk duurder! Groetjes Miracle.
Hier geen ervaring, maar de Stokke lijkt mij handiger. Ik vind de ander wat lomper ogen. Ook las ik dat de Chicco vanaf 6 maanden is, terwijl de Stokke (met de newborn) al vanaf de geboorte te gebruiken is. Verder heb ik veel positieve verhalen over de Stokke Trip Trap gehoord, maar nog niks over de Chicco....
We hebben gisteren net de stokke tripp trapp in elkaar gezet, maar nog geen ervaring met deze kinderstoel. We vinden het in ieder geval een leuk stoeltje om te zien en ook leuk dat je hem in iedere denkbare kleur kunt kopen. Past dus altijd bij de andere meubels.
Wel een grappige stoel die chicco i sit. Veel mooier dan de voorgaande stoelen. Maar toch zou ik voor een stokke (of meegroeistoel) gaan, omdat je er veel langer mee kunt.
Wij hebben tijdje terug ook zitten kijken voor de Stokke TripTrap, maar hebben uiteindelijk de Dapper gekocht. Toen hadden ze nog niet dat babyzitje voor de TripTrap, misschien hadden we hem anders wel gekocht. Maar wat de stoel betreft vind ik zelf de Dapper fijner. Bij de McDonalds een keer de TripTrap gebruikt, maar ik vond hem wel erg ruim zitten voor zo'n klein mannetje.