Hoi Ik ben afgelopen dinsdagmorgen 2:51 uur bevalen van een zoontje. Hij woog 2730 gram. Hij is binnen een half uur aangelegd en heeft ook goed gezogen. Had wel wat moeite met mijn tepelgroote. Vanaf dat moment elke 2 uur aanleggen en dat ging niet optimaal Vanaf woensdagmorgen ben ik gaan kolven met de sypmhonie. Elke 2 uur kolven en aanleggen. Er komt alleen niks uit mijn borsten. Woensdagavond gaan bijvoeden omdat gewicht te snel zakte. Ben blijven kolven. Ik kolf nu elke 2 uur 20 minuten en heb dan alleen vochtige tepels. Heb nu ook die neusspray die de toeschietreflex met helpen. Echter er wordt naar mijn gevoel niksgeproduceerd Heb slappe borsten , geen stuwing of niks en nu bij de laatste keer kolven (op deze 3e dag) 10druppels!! Kan het zo zijn dat je echt borsten hebt die niet kunnen produceren? Hier wordt ik nl heel moedeloos van
Net besluit genomen te stoppen met BV. Kolf blijft staan. Stel dat ik morgen stuwing heb dat mijn borsten vast onder de kin zitten 😉ik nog probeer. Hele lichte stuwing mocht die komen voorbij laten gaan. Ben beetje verdrietig wang wilde zo graag. Even plekje geven. Ben nu 12uur per dag!!!!!! Aan het kolven voor 6 druppels per keer. Zijn uren die ik nu liever besteed aan onze Koen, gezinnetje en mijn rust
Hoi Foxy, Niet te snel conclusies trekken meid. Je hebt het tot nu toe super goed gedaan. Je hebt alles in het werk gesteld om de melkfabriek in werking te stellen. Alleen de melkproductie heeft een aantal dagen nodig om op gang te komen. Ik denk dat het er morgen al heel anders uit ziet. Het is dus heel normaal dat het 3-4 dagen duurt voor er melk is. Blijf alsjeblieft nog tot morgen kolven (en liever nog een paar dagen extra) om het nog even de tijd te gunnen. Laat je even weten hoe het morgen gaat?
Kan het niet meer opbrengen om te kolven. Ben zo moe van elke 2 uur kolfen. Hij staat er nog. Mocht er wat stuwing komen ga ik hem gebruiken en anders niet. Wil van mijn zoontje kunnen genieten. Nog geen tijd voor gehad en morgen al Dag 5