Ik geef nog volledig borstvoeding. Vandaag deed dat ineens pijn. Ik ging dus kijken, blijkt haar eerste tandje al door te komen. Is dat niet erg vroeg? En hoe ga je daarmee om? Moet je dan de borstvoeding gaan afbouwen? Of zijn er moeders die gewoon doorgaan met tandjes en al?
Ik geef zelf geen BV, maar las toevallig deze week dat je ook met tandjes gewoon BV kan geven. Als de tepel goed gepakt wordt zou het geen pijn mogen doen... Maar ik vind het maar eng hahaha
Ik heb het idee dat Esmee ook al tandjes krijgt, ze slaapt zo slecht overdag, huilt meer, kwijlt superveel en kauwt op haar handjes, stopt alles in de mond. Ik zie nog niks, ik vind het ook wel vroeg trouwens..
Bij onze dochter kun je het echt voelen en je ziet ook twee witte streepjes op haar tandvlees. En ze bijt dus in mijn tepel
Thanks Als ze in je tepel bijt is dat natuurlijk niet fijn! Mijn moeder heeft ons allebei heel lang BV gegeven en ik weet zeker dat we toen al tanden hadden. Ik ga morgen eens vragen hoe zij dat deed
Je hoeft niet af te bouwen hoor! Ik heb even op www.borstvoedingsforum.nl bij de zoekfuncties 'tandjes' ingetikt en je krijgt dan een hele reeks antwoorden... Kijk daar maar eens, daar zul je wel veel aan hebben denk ik. Trouwens, da's toch behoorlijk vroeg voor tandjes?
Silvester heeft afgelopen woensdag (!) zijn eerste tandje gekregen en ik geef ook nog steeds borstvoeding. Hij heeft me 2 keer gebeten, ik heb hem 2 keer streng teogesproken en nu doet hij het niet meer. Zijn tweede tandje begint nu ook al door te komen. Bij de meeste beebs beginnen de tandjes bij 6 maanden door te komen, maar er zijn er ook die met tandjes geboren worden. Succes met je borstvoeding! Liefs, Qwizzle.
Joey kreeg zijn eerste tandje door 1 dag voor hij 6 maanden was... Ik heb het nog heel even vol kunnen houden, maar toen dat tandje iets verder was beet hij mij steeds verschrikkelijk hard. Ik ben er mee gestopt, ik ging door de grond, verschrikkelijk