Kindje bijna 2 wat voor bedje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirella1979, 12 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirella1979

1 mrt 2009
    8
    0
    0
    hallo,

wat voor bedje krijgen jullie kindje?
    mijn kind is bijna 2 en krijgt een nieuw kamertje, maar nu zijn we aan het twijfelen wat voor bedje het wordt.
    een doorgroei bed, een junior bed of gelijk een eenpersoonsbed?

wat doen jullie??

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wij gaan voor ons zoontje als de baby er is zo'n peuterbedje kopen, een tussenmaat dus.
    Ik vind hem nog zo klein voor in een groot bed, dat stellen we liever nog even uit.

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    een doorgroeibed is wel makkelijk: dan ligt hij nog niet meteen in zo'n groot bed maar hoef je niet weer een nieuw bed te kopen straks.

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle krijgt ook een nieuwe kamer maar hij blijft voorlopig nog even in zijn ledikant liggen. Ik vind hem echt nog te klein voor een ander bed. Hij ligt niet stil 's nachts en zo'n rand ervoor vind ik ook niks, daar klimt hij ws overheen en dan valt hij nog harder... :)

Ik heb voor de komende baby een wiegje, dus ik heb het ledikant de eerste paar maanden ook nog niet nodig. Daarna zien we wel weer verder... En daar komt ook nog eens bij dat er met een baby erbij al zoveel veranderd, het lijkt me niet fijn voor JElle als dan ook zijn veilige slaappplekje ook nog eens veranderd...

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    onze boef heeft met 16 maanden een nieuwe kamer gekregen met daarin een peuterbed.
    het is vroeg, maar het is vanaf nacht 1 goed gegaan.
    we hebben een peuterbed van ikea.

joyce

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    onze dochter kreeg met 13 maanden een nieuw kamertje en zijn overgestapt op een peuterbedje. niet meteen heel erg groot en toch alvast een stap vooruit. het ging vanaf dag 1 prima, is er nog nooit uitgevallen en komt er ook niet uit snachts. ze kon toen trouwens al erg goed lopen en zelf in en uit bed stappen dus durfde het wel aan. ook slaapt ze al sinds ze 2 maanden is niet meer met een slaapzakje ofzo dus dat was ook geen probleem. ons bedje komt trouwens van de ikea

wilde eerst een doorgroeibedje maar tegen de tijd dat je hem in de groterestand zet (zo rond 4 jaar) dan slaapt ze alweer 3 jaar in dit bedje en willen dan een halfhoogslaper doen ofzo dus hebben maar een gewoon peuterbedje gekocht.

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan slaapt ondanks zijn nieuwe kamer nog steeds in zijn ledikant. wel meegeverfd maar ach. Hij slaapt er nog goed in en slaapt er eindelijk een nacht door dus hier nog geen overgang naar een groot bed.

Deel Deze Pagina