Hallo allemaal, Beetje gekke vraag, maar zou graag een foto zien van een baby die in de maxi cosi op de wagen zit, ik zit nu al maanden te rommelen met die maxi cosi op de wagen, mijn meisje zit er gewoon helemaal in zowat, en op straat zie ik de kinderen heel anders erin zitten. Ik heb de maxi cosi cabrio uit 2005. Heeft iemand een voorbeeld van hoe het eruit hoort te zien? Alvast bedankt Liefs
Ik heb geen foto...maar ik heb toevallig gisteren voor het eerst met Finn inde MC op de wagen gelopen...ik vond ook dat hij best rechtop zat...in de auto ligt hij er veel meer in naar mijn idee... Zal even kijken of ik een foto kan maken vandeweek...
http://www.uploader.be/foto/40862156-56479.html op deze foto was Masonca 3 wkn oud. Ik heb de maxicosi hier op een quinny onderstel staan.
Bedankt voor jullie foto's. Bij mij ziet het er toch anders uit, veel minder relaxt. Vrij zittend dus. Ik weet ook niet wat het is, denk het model dan. Ik heb de verkleiner er wel uit gehaald, want ze is nu 5 maanden. Liefs
Fenne 2 mnd oud in de Maxicosi op de wagen. Ik snap niet helemaal wat je bedoeld... kantelt de maxicosi te veel ofzo? Want bij mij stond ie precies hetzelfde op de wagen als op de grond en bijvoorbeeld in de auto. Misschien eens in de winkel laten checken?