danisha werd 24 sept heel erg verkouden (de dag dat we net op vakantie waren) dat heeft een week geduurd maar ze hoeste nog steeds.. huisarts zei dat ze er niks aan konden doen omdat ze nog zo jong is en zo en zolang ze niet echt ziek werd en koorts kreeg was het goed.. maar nu nog steeds is het hoesten niet helemaal over.. en dan vooral savonds als ze op bed ligt dan begint ze.. als ze eenmaal diep in slaap is niet meer want ik hoor haar snachts eigenlijk niet... maar vind het zo vervelend voor haar dat ze savonds zo hoest in bed.. heeft iemand enig idee wat ik kan doen of moet ik echt afwachten tot het over is?
Je zal echt moeten afwachten. Niels is ook heeeeeel erg verkouden geweest met hoesten. Het verkouden zijn is over maar het hoesten niet. Hij is zelfs in het ziekenhuis geweest om te benevelen omdat hij het zo benauwd had. Maar ze kunnen er ook niets aan doen. Ik heb wel Bisolvon voor kinderen dat maakt het slijm los en dan hoesten ze het op. Niet echt lekker maar het werkt wel. En ook een ui doorsnijden en op de kamer leggen helpt tegen hoesten. Ook Zwitzal eucaliptus (sjeees hoe schrijf je dat?) doe ik in het badje. ( en ik ben niet van de zwitzal dus het helpt echt haha)
Hier ook een hoestend kind. HA/CB gaf hetzelfde antwoord: zolang het alleen hoesten is, is er weinig/niets aan te doen. Is bijna altijd een virus en daar zijn geen medicijnen voor. Ze zijn nog te klein om het slijm goed te kunnen ophoesten. Hier ook goede ervaringen met een doormidden gesneden ui. En het hoofdeind van het bed wat omhoog zetten helpt ook.
ik heb goede ervaringen met vsm plantabioticum is gewoon plantaardig dus kan geen kwaad en het is een kuur voor de luchtwegen