Ha, ik had hier net besloten dat het toch maar zo handig was als ze ineens komen ook... Hebben we dat drama maar achter de rug, :'( Had ik al gemeld dat de stand nu is: 2 tandjes middenonder en eentje middenboven? Die andere middenboven zit er aan te komen en onder voel ik een bult naast de twee doorgekomen tandjes. Jeetje zeg, ze gaat ze echt in 1 keer liggen krijgen hier!
Rozemarijke: Zo dachten wij er dus ook over! Mijn zoontje heeft in een paar weken tijd twee kiezen en twee hoektanden en nu bijna twee andere kiezen gekregen. Is echt even heel erg rot voor hem geweest en hij heeft er echt soms wel even met lange uithalen om moeten huilen bij me. Maar net als jij denk ik: Alles wat doorgekomen is, hoeft niet nog een keer! Je kan het maar weer gehad hebben... Enige nadeel is dat ik wel mee kan huilen met hem als ik hem zo verdrietig zie. Zal ook wel door mijn zwangere hormoontjes komen...
Haha, nou, ik huil hier af en toe ook mee hoor... zal bij mij de vermoeidheid wel zijn, Eerst een paar weken 3-5 voedingen per nacht en nu die tandjes, (en 2-3 voedingen per nacht). Je kunt mij opvegen onderhand. Als ik ooit nog weer een tiener tegenkom met een vroege moederwens... die kan wat verhalen van me krijgen, LOL
Dank voor de reactie. Ook bij mij zoon zie ik ze (2 tanden voor in de onderkaak). De rest kan ik niet echt goed bekijken, want dat wil meneer niet hihi. Goh ik ben zooo benieuwd, wanneer ze door gaan komen. Maar als ik het met de foto en beschrijving bekijk en lees, dan zit het er nog even niet. Zal je zien INEENS daar natuurlijk. Geduld is een schone zaak..... maar ook ... pff moeilijk haha. Ach hij is 5 maanden. We wachten af.
Hier een heel ander tandenverhaal. Meneertje is bijna 9 maanden en één tandje is door! hahaha.. gelukkig heeft ie nergens last van. We hebben wel weken zitten kijken wanneer ie nou eindelijk doorkwam... pfff... dat duurde lang zeg. De rest zal wel volgen
http://kylianpottjegort.peutersite.nl/ Ik heb toen alles op zijn site bij gehouden. De eerste 2 ondertanden kwamen er binnen 2 dagen door toen hij 4,5 maand was. Op de boventanden moesten we toen even wachten, die deden er lang over en zijn er uiteindelijk door gezweerd (zo zielig en pijnlijk). Ik had wel het idee dat hij van de bovenkaak altijd meer last had dan van de onderkaak, hij was altijd verkouden als er tanden/kiezen aan kwamen en de cb arts vertelde dus ook dat het voor een kind aanvoelt als een fikse oorontsteking (vooral de kiezen). Groetjes Anita
Tja, gemiddeld genomen komen de eerste tandjes ergens tussen de 6 en 9 maanden, las ik. 't Kan nog ff duren dus,