Ander wondermiddel is multilind babytandgel, werkt veel beter dan dentinox verkrijgbaar bij de da en bio drogist en aphotheek, nog niet zo bekend maar superspul!
Nou dat kwam idd verkeerd over, zoals ik al zei tegen ts begrijp ik echt heeeel goed dat het vervelend is om je kind zo te zien. Daarbij komt het dat het mij altijd heel erg hielp om mij te realiseren dat het nog zoveel erger kon en dat wij bijv. nog geluk hadden vergeleken met ergere dingen. Wat denk je dat die van mij nu geen last heeft gehad van tandjes en dat ik dat dan weer niet zo erg vond? Als je kind pijn heeft dan is dat verschrikkelijk punt. Maar wanneer ik dan lees nog maar 10 maanden en zoveel tandjes tja dan doet dat wel wat met me. En als jij er fijn met je olifantenpoten doorheen stampt om te zeggen dat ze veel betere pijnstilling hebben terwijl je helemaal niets weet van de situatie. Geloof mij toen ons kleine ventje van toen 7 maanden een niersteen door een urineweg aan het persen was van 1.3 cm!!! lag hij nog niet aan pijnstilling! Daarbij moet je je realiseren dat sommige kinderen niet tegen bepaalde pijnstilling kunnen, die van mij had bijv. 1 dag na ok. alleen nog maar paracetamol omdat hij zijn infuus er continu uittrok, niet te prikken was voor een nieuw infuus en dus zijn epiduraal niet meer mocht hebben. Dus hou dat soort belachelijke opmerkingen lekker fijn voor je als je niet weet waar je het over hebt! Voor de rest ga ik dit topic niet vervuilen als je nog wat te melden hebt doe dat lekker fijn via een pb
Je hoeft ook niet te vergelijken. Je zoontje heeft pijn en er zal geen enkele moeder zijn die niet begrijpt hoe naar dat is om te zien. Dat het ene kind meer pijn heeft meegemaakt dan het andere, wil niet zeggen dat je je hoeft te verdedigen, hoor. Ik zou zelf even overleggen met je huisarts of je zolang paracetamol mag geven. Ik lees echter dat je maar een minimale hoeveelheid geeft, dus ik vermoed dat je het nog wel even mag geven.
Net met de assistente overleg gehad en hij mag nu 3x per dag de parcetamol om een spiegel op te bouwen. Daarnaast flink tandvlees masseren en Dentinox blijven gebruiken. Is het maandag niet een stuk minder dan moeten we even langskomen! Hopelijk dus vandaag voor het mannetje een rustigere en minder pijnlijke dag als de laatste dagen.
Oohja tanden ellende weet er alles van,hier ook drama,s gehad door die dingen Hij is nu 17 maand en hoeft nog maar 2kiesjes.
Nog wven een update. Mannetje heeft nog steeds veel pijn. Vandaag overleg gehad met huisarts en we moeten gewoon 3x per dag Paracetamol blijven toedienen. 8 tandjes zijn nu door en we voelen nu achter in zijn mond ook al bultjes dus waarschijnlijk komen daar dadelijk ook kiesjes door. De kleine heeft wel veel pijn maar geen koorts en diarree(hij heeft vaak obstipatie) dus dat scheelt! Nou hopelijk komen die kiezen snel door en gaat het weer wat beter met de kleine man!!!
Nou, 1 voordeel: hij werkt ze wel allemaal tegelijk af en dan ben je ook van de ellende af in 1 keer... Sterkte ermee!