tandjes knarsen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ilonaa, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Sinds kort knarst mijn dochtertje met tandjes(2boven en 2 onder)
    Ik kan echt niet tegen dat geluid, maar wil er ook niet te veel aandacht aanschenken voordat het echt een 'leuk' spelletje wordt.
    Ze beschadigd zo ook wel haar tandjes denk ik?

Iemand tips?

2. Juud78

Juud78 Actief lid

5 okt 2009
    385
    272
    63
    Noord-Holland
    Mijn mannetje doet dit ook geregeld. Meestal betekent het dat er een nieuw tandje of kiesje op komst is en gaat het vanzelf weer over als die door is.

Misschien is dit bij jouw dochtertje ook het geval?

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja inderdaad bij het komen van nieuwe tandjes met dat raar geluid. bij ons duurde elke keer maar n paar dagen gelukkig. ik denk niet dat hij iets daarmee beschadigd heeft hoor. maar goed, er is echt niets aan te doen. na tanden knarsen komt ook bijten.pfff.

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik lees mee.. want m'n meisje moet de laatste 4 kiesjes nog (die je na 2 jaar krijgt) en dan is het klaar.. Maar ze knarst regelmatig!

5. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Mijn zoontje deed het ook een tijdje. Ik heb er idd ook geen aandacht aan besteed en nu is het over.

Maar het is zeker een rotgeluid!!

6. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Ze doet het zo hard dat het lijkt of ze elk moment kunnen afbreken. EN het klinkt zo naar!!!!!!
    Ik dacht eerst dat ze het deed omdat ze tandjes heeft, maar niet bij stil gestaan dat ze het zou doen als er nieuwe onderweg zijn...
    En hoe toevallig, ook kwijlt ze ineens en heeft ze vannacht slecht geslapen....
    1+1...:D.

Soms geef ik haar even haar speen zodat ik het niet hoef aan te horen:p

7. p1982

p1982 Niet meer actief

me dochtertje heeft dit ook gehad en toen kwamen er tanden aan. gewoon negeren

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    sem doet dit ook vreselijk idd lijkt net of ze afbreken he brrrr maar nu is het over en er zijn 2 nieuwe tanden bij

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Beau deed dit ook voor een paar weken terug, het geknars duurde om en nabij 2 wkn!
    Daarna ontdekte ik wel dat er idd 3 tandjes op springen stonden....

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ging het knarsen ook op en af. Vooral als de tandjes net nieuw door waren. Sinds hij zijn gebit compleet heeft, is het niet weer gebeurd..

11. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hier ook! Verschrikkelijk geluid!!! Ik geef haar dan gauw een speen, maar het zou zo maar kunnen dat ze het doet wanneer er tanden op komt zijn. Ze doet het af en toe.

Deel Deze Pagina