potje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door stampertje, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik ben met dochterlief voor de zoveelste keer bezig met het potje. Ze komt naar me toe en wilt haar luier uit maar het probleem is het blijven zitten. Ze blijft 2 minuten zitten plast 2 druppels (meer dus niet) en wilt er dan vanaf maar van mij moet ze blijven zitten totdat ze echt plast. Hoe doen jullie dat? Als ik haar laat staan plast ze gewoon op de grond en is ze helemaal verdrietig (en nee ik word niet boos als ze op de grond plast). Ze heeft een consentratie van 0,0 dus een boek voorlezen werkt echt niet.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ben je met Jadey bezig om zindelijk te worden? 19 maanden is nog heel jong om zindelijk te worden maar het kan wel. Heb je de TV al geprobeerd of haar zelf een boekje laten lezen? Jubel flink over die twee druppels en als ze langer dan 30 seconden zit.. ook flink jubelen!

Als je met je dochtertje van 2,5 bezig bent (wat logischer lijkt) geef haar dan de eigen verantwoordelijkheid. Gaat het op de grond.. Jammer. Volgende keer beter. Gaat het op het potje: feestje en beloning (sticker bijvoorbeeld). Geef haar een onderbroek aan en laat haar het lekker zelf doen.

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik ben met Jadey bezig Whitney is al bijna een jaar droog. Jadey plast wel een paar keer per dag op het potje maar ze houd het gewoon op ik denk dat ze het gewoon eng vind als ze het voelt lopen. Als ze heeft geplast dan maken whitney en ik een feestje voor Jadey en ze krijgt een paar rijstensnoepjes. Stikkers snapt ze nog niet. Tv heb ik ook geprobeerd als ik haar speen geef als ze op het potje zit gaat het wel wat beter maar dalijk is ze zindelijk en dan kan ik weer beginnen om de speen af te leren

4. Skye

Skye Niet meer actief

Ik vind het sowieso al knap dat ze zelf aangeeft om op het potje te gaan zitten om te plassen! Mijn meisje is een maand jonger en vind het wel leuk om op het potje te zitten........maar dat ze er ook op moet plassen, nou dat heeft ze echt nog niet door! Ik vind al dat je dochter het erg goed doet. Ik denk gewoon dat je geduld moet hebben en dat het vanzelf wel komt. Ze is nog jong!

5. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik vind het ook heel knap van haar maar ik vind het zielig dat ze iedere keer verdrietig is omdat ze op de grond plast. Ik maak het gewoon weer droog. Ze houd het ook makkelijk 2 of 3 uur op.

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

jij naar de wc en zitten en je dochter op de pot. GAan jullie samen plassen.
    Zo doe ik het ook. Soms komt er een plas en soms niet. Maar ze blijft wel lekker lang zitten. (boekje lukt er dan ook aardig bij)

Deel Deze Pagina