wanneer begonnen jullie met het fruithapje esmee word volgende week 4 maanden en mag dan dus een fruithapje. maar ben zo benieuwd hoe ze daar op reageerd. Hebben sommigen van jullie het misschien al eerder gegeven? groetjes
Ik ben met Rick al begonnen met een fruithapje (hij keek ons het eten uit de mond en at zelf de hele tijd zijn onderlipje op)... Ik ben begonnen onder noemer van: ik zie wel wat er gebeurt. Nou dat heb ik geweten: toen hij de tweede keer de lepel naar zijn mond zag komen, deed hij deze wagenwijd open! Afgelopen weekend heeft hij voor het eerst ook 2 lepeljes worteltjes gegeten en ik zeg je: als hij zelf had kunnen eten had hij het hele schaaltje leeggegeten! Ik weet dat het eigenlijk nog niet mag, en ik geef het hem dan ook zeker niet iedere dag en echt maar 2 of 3 kleine hapjes (maar hij vindt het gewoon echt lekker) Succes! Ramona
ben met brandon met 3.5 maandne fruit gaan geven en met 4 maandne groente. wel opbouwend de hoeveelheid hoor.
Zit er een allergie in de familie? Dan zou ik wachten tot 6 maanden. Zo niet kan je idd voorzichtig gaan proberen met 1 soort fruit of groente per keer. Niet meer dan 1 eetlepel en dat kan je geleidelijk aan opbouwen. succes
Ik ben trouwens ook al met 3,5 maand begonnen en ze vond het ook heerlijk, daarna toch gewacht tot na 4 maanden en toen weer geprobeert en toen kreeg ze wat uitslag en toen heb ik weer 2 weken gewacht en na die 2 weken weer geprobeert en het gaat nu heel erg goed! Ze lust echt waar alles!
Ik zou gewoon wachten tot een maand of 4. Er staat niet voor niets 4 maanden op de potjes. Het is nl helemaal niet geod voor de darmpjes. Ik heb zelfs gewacht tot 5 maanden. Hoe graag ik het ok zou willen, maar voor die kleintje is het gewoon niet goed