's avonds....pfff..Help!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door leonietje24, 12 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hoi!

Onze zoon Ruben wil s avonds absoluut niet in bedje liggen :( Elke avond vanaf ongeveer 18-19 uur is hij klaarwakker tot 22 uur en wil ook absoluut niet naar boven. Hij huilt dan ook regelmatig. Nu zitten we dus elke avond met hem beneden, weliswaar in de kinderwagenbak.
    Om 23 uur slaapt hij wel direct in zijn bedje zonder te mopperen.
    Verwen ik hem nu? Komt dit vanzelf goed als hij wat ouder wordt??
    Om 23 uur slaapt hij wel direct in zijn bedje zonder te mopperen.

Groetjes Leonie

Overdag hebbenw e hem vanaf 11 uur s morgens beneden in zijn kinderwagenbak of box. Hij doet dan haze slaapjes.

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame ging tot ze 5 maand was om 23.00 naar bed

hoelaat komt ie voor z'n voeding savonds dan

3. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Tussen 19-20 en nog rond 22.30 -23 uur

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    je verwent m nie hoor gewoon wakker laten tot dat ie de laatste fles heeft gehad en dan naar bed als ie wat ouder wordt gaat er een fles af en gaat ie eerder

5. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Je kindje heeft waarschijnlijk het juiste ritme nog niet. Dit komt vanzelf goed hoor. Bij ons duurde het tot ongeveer 11-12 weken voordat ze ineens 's avonds wel wilde slapen. Ze zeggen dat het ongeveer 8 weken duurt voordat het zo is.

6. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Mijn zoontje is ook nog bijna elke avond wakker, komt echt wel goed... vnaf een half jaar zou ik het wel fijn vinden als hij savonds ook een beetje op een normale tijd in bed ligt maar nu maak ik me er nog niet druk om

7. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Dus gewoon beneden houden is geen probleem?
    Hoor van zoveel mensen dat de kleine er om 20 uur in ligt en dan slaapt tot 4-5 uur... Voel me dan zo onzeker :(

8. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hoi, hier precies hetzelfde. Overdag ligt Sem de hele dag beneden (box of kinderwagen) en dat komt omdat hij overdag nooit lang slaapt. Vanavond had hij zijn laatste voeding om 21:30 dus ligt hij nu in zijn wiegje te slapen. Maar normaal ligt hij ook pas om een uur of 23:00 in zijn wiegje. Ik ben benieuwd hoe het morgen zal zijn...

9. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    vind het zo lastig...

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Leonie, het is ook heel lastig! Joris sliep ook heel slecht in de avond! En had ook heel vaak zijn huiluurtje tussen 8 en 9 wat soms wel eens doorging tot 10 uur! En ineens van de een op de andere dag kon ik hem zo om 8 uur in bed leggen zonder probleem en sliep hij ook ineens een stuk langer door! Gewoon elke avond blijven proberen hem in bedje te leggen (of om de dag), lukt het niet dan neem je hem gewoon nog beneden bij jullie! Ik heb er ook de eerste tijd gewoon aan toegegeven en ik hield hem dan zelfs op de arm in de avond omdat hij ook nergens anders tevreden was!

Succes...

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    leonietje24; niet onzeker van worden hoor..tis heel normaal dat hij het goeie ritme nog niet te pakken heeft. Kom vanzelf. Milou heeft dat ook een periode gehad. Ik legde haar wel telkens in bed maar als ze dan echt niet ging slapen en maar huilen dan haalde ik ze naar beneden en na de laatste voeding sliep ze dan gewoon. Vanzelf ging ze op een gegeven moment ook na de voeding van 19.00 lekker slapen tot de laatste voeding. En verwennen doen je echt niet...hij heeft het gewoon nog ff nodig.

Succes!

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Sam gaat met de eerste voeding (normaal rond 10:00 uur) naar beneden, dan gaat ze in de box. Wij gaan vaak weg en ze slaapt dan ook wel een beetje in de kinderwagen bak. Ze sliep eigenlijk helemaal niet zoveel overdag.
    Nu gaat ze sinds twee weken elke middag na de voeding (die we om 2 uur geven en als ze een extra voeding krijg om 3 uur) naar bed. En dan slaapt ze echt gewoon 3 uur! Ik moet het wel donker maken op haar kamertje. De rust die daar is daar slaapt ze beter van.
    Na haar slaapje gaat ze weer mee naar beneden en tot de laatste voeding (+/- 22uur) gaat ze pas weer naar bed.

Ik vond het heel gezellig om haar beneden te houden, maar ik merk gewoon dat ze beneden toch niet zo goed slaapt als in haar bedje. En ook hier is ze er dus 's avonds gezellig bij.

13. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Lieve reacties allemaal! Dus dat Ruben beneden is s avonds is niet zo heel erg vreemd? En dat gaat hij vanzelf aanpassen? Stom is dat he, dat je zo onzeker kan zijn over hoe je het allemaal doet mbt de opvoeding...

14. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Zo herkenbaar allemaal! Heerlijk dat je hier je twijfels en vragen kwijt kunt!

15. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Milan gaat hier overdag wel na elke voeding naar zijn bedje. Na de voeding van 19 uur gaat hij ook naar bed. Maar dan wordt hij meestal ook weer na 1 uurtje wakker. Dus tot zijn voeding van 22 uur is hij dan ook beneden. Wel is hij dan altijd mee, dus dan wil hij wel altijd bij mij zitten en dan is papa niet goed.

16. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    misschien kun je zelf een handje helpen met het vinden van een ritme door hem na elke voeding (overdag) naar bed te brengen?
    Dan wordt dat vanzelf een ritme....

17. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik heb pesies hetzelfde gehad in het begin!
    wou ze ook niet in haar bedje.... en pas tegen elf uur half 12 wel! dus ook al di etijd beneden gehad meid voel je maar niet onzeker hoor! volgens mij is het heel normaal! je kindje moet nog eventjes het juiste ritme onder de knie hebben ik heb dat gelukkig nu pas sinds twee weken...
    ben er met heel veel gedoe achter gekomen dat elf uur voor de laaste fles te laat is voor haar omdat ze dan al sliep en maakte ik haar wakker voorde fles en dan sliep ze niet meer door maar kwam z eomde vier uur nu krijgt ze om acht uur laaste fles en gaat dan naar bed tot volgende dag 6 uur half 7....
    maar dat is nog maar sinds 2 weken al die tijd daarvoor had ik haar ook tot zo laat beneden en ik voelde me daar ook vreemd bij want ik had ook het idee van "kinderbedtijd"haha maar ja dat komt vanzelf!

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    noa komt ook elke avond rond 19.00 uur dat ze niet in haar bedje wilt liggen. ik haal haar er gewoon uit ze ligt bijna de hele dag op bed dan mogen ze best een paar uurtjes bij paps en mams zitten! ik vind dus niet dat ze dan verwend worden een kind heeft ook aandacht nodig.

19. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hier is het vaak ook zo hoor. 's Avonds zijn ze veel onrustiger/huileriger.
    Maar heb dezelfde ervaring als Gipsy, als ik het zo weet te plannen dat ze rond een uur of 8/9 de laatste fles krijgen slapen ze daarna heerlijk door!

20. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Geef je bv? Wil hij vaak drinken s avonds?

Deel Deze Pagina