Hoi meiden, Morgen gaat onze grote kleine zoon voor het eerst naar de basisschool, hij gaat naar speciaal onderwijs en dat ik 20 km verderop... Ik vind het heel spannend!!!!~ Hij zal hele dagen naar school gaan dus ook op school gaan eten... pfff ga hem vreselijk missen Ook ivm zn allergieen vind ik het heel spannend maar goed hij zal toch naar school moeten gaan...
Oef wat een stap he? Veel sterkte morgen en hij gaat het vast super vinden! Nu mama nog En wbt zijn allergien: ik herinner me iets van een heftige pinda allergie? de school gaat vast goed meedenken.
hoe herkenbaar met alle kinderen had ik daar moeite mee, maar 1 van ze gaat ook naar speciaal onderwijs, word s'ochtends door het busje opgehaald en om 4 uur terug gebracht, daar had ik de meeste moeite mee alleen zij is niet tussen de middag thuis en dan mis je toch 1 kind en heel stiekem natuurlijk zij worden ouder, maar wij dus eigenlijk ook
bedankt meiden, vind het gewoon moeilijk, hele dagen van huis....maar hij zal het denk ik wel super gaan vinden!!!! hij heeft idd een pinda allergie
dat vind ik dus ook gewoon heel moeilijk niet tussen de middag thuis...echt de hele dag weg....breng hem wel zelf heen en haal hem zelf op.... en idd zei worden ouder en wij ook (vandaag jarig hahah 30)...
hij gaat morgen voor het eerst naar de basis school (speciaal onderwijs). We hebben alles goed doorgenomen wat betreft allergie en ze gaan echt heel goed hun best doen! De school heeft zelfs contact opgenomen met Dylan zn kinderarts! Ze willen dan ook proberen om de school in iedergeval pinda vrij te krijgen en alle kindjes hun handjes te wassen op school voor de klas begint! dus dat is allemaal heel fijn!!!!
Ik kan me er iets bij voorstellen. Onze oudste gaat morgen ook voor het eerst naar school. En ik vind het ook heel spannend. Hij gaat niet naar speciaal onderwijs maar is wel gelijk de hele dag weg (continue rooster). Ik zie er best heel erg tegen op, maar dan vooral tegen het wegbrengen Het zal allemaal wel goedkomen, maar hij is nogal moeilijk met nieuwe mensen. Dan heeft hij wat tijd nodig en dan zegt hij niet zoveel. Dat duurt dan echt een paar maand.. We zullen het wel zien...
Heel logisch dat je er moeite mee hebt, maar het gaat vast helemaal goed komen zodra je merkt dat hij het naar zijn zin heeft daar!! Succes morgen.