tandjes misère.. hoe lang?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marpunt, 29 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marpunt

Marpunt Actief lid

26 jun 2013
    252
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is al week aan het kwakkelen, hij heeft twee bultjes op zijn onderkaak.. Duidelijk tandjes dus, af en toe verhoging, huilerig, kwijlen, luieruitslag, slechter slapen... Zielig en vermoeiend... Hoe lang duurde het bij jullie kindjes?? Hopelijk duurt het hier niet lang meer!

2. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Hier bij de eerste 2 een 3tal weken. Ze gingen wel gepaard met de windpokken. Het derde tandje was een weekje (sinds gisteren een ienieminie stukje door) maar wel eergisteren koorts tot 39.7! Was 1 dag hoge koorts en toen tandje door was was alles terug in orde. Ik gaf veel harde dingen om op te bijten zoals een vitabiskoek, mjam wortelkoekjes etc

3. Marpunt

Marpunt Actief lid

26 jun 2013
    252
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo, dat kan nog ff duren dus :( hij krijgt nog niets anders dan bv... Dus iets hard te eten geven kan nog niet. Heeft wel veel kauwbaar speelgoed!

4. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Hier mag ik afkloppen eerste tandjes dienden aan met 7,5 maand en met 9 maanden had ie er 8... 2 avonden beetje lastige avonden gehad maar verder niks.

Dentinox helpt goed

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hier 4 weken toen een week rust en toe kwamen ze boven. Toen dat klaar was kwam er beneden weer 1

6. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Dochter had met 4 maanden keihard tandvlees, 2 boventandjes zichtbaar aan het doorkomen, kwijlen en bijten de hele reutemeteut, en met 11 (!!!) maanden kwamen de eerste 2 ondertandjes. Nu is ze anderhalf en heeft ze er een stuk of 8, er zijn er nu 4-6 aan het doorkomen cq bulten. Arm poepie.....

7. Onje

Onje Niet meer actief

Lem heeft denk ik een weekje last gehad van zijn onderpanden.
    Liv daarentegen heeft met net 8 maanden 4 tanden en 1 kies we hebben helemaal niks aan haar gemerkt het is dat ik een stuk broodkorst uit haar wang moest vissen maar anders had ik het niet eens geweten tot ze echt duidelijk te zien waren.

Deel Deze Pagina