Pff, moedeloos word ik ervan...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by shaantje, May 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shaantje

shaantje Fanatiek lid

Feb 8, 2007
    1,332
    0
    0
    Wil het even van mijn hart...

Vanaf dat ze naar de opvang gaat is onze meid geen 2 weken achter elkaar kerngezond geweest :(. In het begin was het gelukkig constant een onschuldige neusverkoudheid. Deze ging nadien over in hoesten en last van slijmen + blijvende neusverkoudheid. Haar longen klonken gelukkig nog zuiver!

Nadien is ze goed ziek geworden (overgeven, koorts, ...) en bleek ze een virale infectie te hebben. Antibiotica en ze klaarde weer op. Maar een weekje later was het weer mis!! Terug naar de ka, want de koorts bleef aanhouden en ze leek echt pijn te hebben. De ka wist te vertellen dat ze inderdaad een virale infectie had, maar dat de koorts snel moest gaan zakken + ze had nu wel slijm op de longen gekregen. Dus antibiotica + aan de aerosol. Hup, met volle moed naar huis. Bleek dan toch verder niet zo ernstig te zijn... Maar na enkele dagen bleef de koorts maar stijgen, terwijl deze volgens de ka al lang over moest zijn + ze bleef pijn hebben. Dus naar de spoed :(. Daar bleek na verdere onderzoeken dat ze door de aanhoudende slijmen op de longen nu kampte met een beginnende longontsteking :(. Weer antibiotica, maar ze mocht wel mee naar huis, want ze at nog voldoende.

Na de 2de dag met antibiotica voor de longontsteking kwam stilaan ons vrolijke meisje terug :). Het leek aan te slaan!! Geen opname, gelukkige mama :D. MAAR...

Nu zijn we 2 à 3 weken verder en het is WEER helemaal mis :(. Overgeven, zware diarree, wil amper nog eten, krijst echt van de pijn! Dus terug naar de spoed geweest deze nacht! En blijkt dat haar groeicurve sinds vorige keer (longontsteking) serieus aan het zakken is (is sinds vorige maand 400gr afgevallen!)! Dus er blijkt toch véél meer aan de hand te zijn. En waar ik voor vreesde is nu gebeurd! Ze is opgenomen :(. Allerlei onderzoeken zijn ze nu aan het doen (sinds 5u deze morgen) en we weten nog steeds niets meer. Alleen dat ze wss al tem donderdag moet blijven. Hoop zo dat het niets ernstigs is! Word er echt zo verdrietig van :(. Mijn lieve vrolijke meisje, ligt nu ziek en met infuusje in het ziekenhuisbedje en ik kan niets doen, buiten er voor haar zijn... Zou het zo graag overnemen :(!

Hopelijk weten we snel meer, want die onzekerheid houd ik niet langer vol :(!!

2. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Ai ai.... sterkte meid! Hopelijk valt het mee.

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Ohhh wat erg!! Goed dat je snel ingreep.
    Wat moet je je vreselijk voelen.
    Heel veel beterschap voor je kleintje en jij heel veel sterkte

4. Cally

Cally Fanatiek lid

Oct 13, 2009
    1,115
    0
    36
    Ach, je arme meisje!:(
    Heel veel sterkte en hopelijk weet je snel meer.
    Beterschap voor Siënna!

5. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Heel veel sterkte. Hopelijk vinden ze snel de oorzaak en knapt ze snel weer op

6. Shendari

Shendari Fanatiek lid

Jul 28, 2012
    1,628
    29
    48
    Ohh wat schrikken! Goed dat ze nu iniedergeval wel even alle tijd nemen om goed te onderzoeken wat er precies aan de hand is, maar lijkt mij ook vreselijk inderdaad :(:(

Knuf en beterschap! Hoop dat er snel duidelijkheid komt en ze weer gauw beter wordt!

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Heel veel sterkte! Ik hoop voor je dat ze snel opknapt, mijn zoontje heeft in maart 2 weken in het zh gelegen dus snap heel goed hoe je je voelt.

8. shaantje

shaantje Fanatiek lid

Feb 8, 2007
    1,332
    0
    0
    Dankjewel allemaal!!

Ondertussen weten we nog steeds niets... Waarom moet dit toch altijd zo lang duren :(. Als ze dan iets komen zeggen, al is het maar om te zeggen hoe ze er voor staan! Maar nee, gewoon niets :(. Onzekerheid, onzekerheid, ... Word er GEK van :x!
    Ik hoop nog steeds dat ze morgen al mee naar huis mag *fingers crossed*!!

9. soeee

soeee Niet meer actief

Hè meid wat rot! Hopelijk is ze gauw weer beter! Beterschap en sterkte!

10. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    bah wat naar! sterkte zou het komen door de virussen bij de opvang??

11. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

Apr 19, 2013
    609
    17
    18
    Female
    Psychologie
    AadR
    He bah, wat naar zeg.
    Weet je inmiddels al wat meer of hebben ze nog niks verteld?
    Veel sterkte in ieder geval en hopen dat je kleine meid snel mee naar huis mag!

12. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    He Shaantje, zie dit topic. Wat klote zeg. Hopelijk knapt ze snel op en weten jullie waar het vandaan komt.
    Sterkte.

13. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Wat ontzettend rot voor je meisje zeg.. En ook voor jullie! Erg heftig!

Mijn dochter is ook constant verkouden/ziek door het KDV.. Maar gelukkig niet zulke heftige verhalen als bij jullie.. Ik vind het wel altijd zo sneu..

We hebben hier ook al wel eens met de handen in het haar gestaan, je voelt je zo machteloos met een ziek kind.. Ze hebben gewoon nooit respijt.. Is het eindelijk over, begint 2 weken later de volgende..

14. shaantje

shaantje Fanatiek lid

Feb 8, 2007
    1,332
    0
    0
    Bedankt voor de reacties allemaal!!

Ka nog niet gezien. Verwacht hem binnen dit en 2 uurtjes. Zelf denk ik dat ze een goei buikgriepje te pakken heeft en hierdoor niets binnen hield. Hangt hier echt onder de mensen momenteel.

Nachtje is best vermoeiend geweest. Om 22u ging er al een alarm af omdat er bloed in de draad van haar infuus kwam. Dus de nacht begon al goed! Was al helemaal in paniek ;). Verder is ze gewoon meerdere keren wakker geworden, maar met tutje en wat knuffelen sliep ze lekker verder :). En merk wel dat ze na een dagje opname en het extra vocht via het infuus al terug een pak levendiger en beter is. Wat zijn die kleintjes toch sterk :D.

Zie het momenteel allemaal terug héél positief en hoop dat we straks lekker naar huis kunnen!! Nu hopelijk nog goed nieuws van de ka :).

15. Cally

Cally Fanatiek lid

Oct 13, 2009
    1,115
    0
    36
    Gelukkig Shaantje, dat klinkt een stuk beter dan gisteren. Hopelijk heeft de ka straks goed nieuws voor jullie.

16. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    Heel veel sterkte meid!

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Heel veel sterkte!
    Zo heeft mijn zoontje met 6 weken in het zh gelegen aan een infuus met antibiotica. Dus ik weet hoe je je voelt. Je zou het zo graag over willen nemen! Hopelijk is ze snel beter!

18. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Sterkte meid, wat een schrik!
    Hoop dat ze snel opknapt!

19. Loviedovie

Loviedovie Actief lid

Feb 28, 2014
    284
    3
    18
    Female
    parttimer en fulltime mama
    In ons huis
    Jeetje wat naar allemaal.

Beterschap en ik hoop dat ze snel mee naar huis mag.

20. shaantje

shaantje Fanatiek lid

Feb 8, 2007
    1,332
    0
    0
    Pff, hier zitten we nog steeds... Niets wetend... Ka nog steeds niet gezien! Verpleegsters vertellen NIKS! Pff, wordt het stilaan BEU BEU BEU!! Wat een kl*te behandeling hier...

Wij willen naar huis :(!!

Share This Page