tandjes, net 5 mnd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sarah25, 29 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarah25

sarah25 Lid

22 nov 2006
    37
    0
    0
    mijn dochter heeft haar eerste tandje, ik dacht dat ze dat pas met 8 maanden kregen..
    Ik merkte wel dat ze veel kwijlde, maar verder heeft ze ook geen last gehad.
    Is dit wel normaal? zo vroeg..

2. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ja hoor. Mijne kreeg de eerste 2 ook in haar 5e maand. Het is wat aan de vroege kant, maar verder niks aan de hand of zo. Ze had met 8 maand 8 tanden, en nu gebeurt er al een tijd niks. Het feit dat ze geen last heeft gehad is alleen maar mooi meegenomen, ik lees af en toe verhalen.....

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tymen kreeg zijn eerste tandje met 6 maanden. Omdat hij 4 weken te vroeg is geboren zou je kunnen zeggen dat hij zijn eerste tandje met 5 maanden heeft gekregen.

4. jessicad

jessicad Actief lid

2 nov 2006
    344
    0
    0
    Het is vroeg, maar ieder kind volgt ook hiermee zijn eigen patroon. Mijn nichtje had met 4 maanden volgens mij haar eerste tand en met 6 maanden 4 tanden. Inge heeft daarintegen nog niets (gelukkig, lijkt me niet fijn met borstvoeding).
    Er zijn zelfs kinderen die met een tand geboren worden, het komt niet vaak voor, maar het komt voor.

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Keano kreeg ook zijn eerste tandje met vijf en een halve maand en nu is hij bijna 8 maanden en heeft hij er 3.

Liefs, misspuma

6. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    Mijn neefje had met 4 maanden 3 tanden, mijn dochter is ruim 10 maanden en heeft nog helemaal niks :)

7. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    maar het belangrijkst......nu moet je niet vergeten te poetsen he

8. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Nee niet vergeten te poetsen want dan worden ze boos op het CB :)

Sarah had bij 3,5 maand de eerste 2 tandjes al.

9. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Eerste tandje kan al heel snel. Een kennis van mij kreeg een babytje die er bij de geboorte al eentje had. Dat is een unicum, maar het kan zo snel. Die 8 maanden is een gemiddelde!

Gr. Suusje

10. renata

renata Actief lid

21 dec 2006
    148
    0
    0
    hier ook al 1 tandje ! kreeg em met 4 maanden

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    de kleine van mijn vriendin is geboren met 1 tandje haha en met 3 maanden had hij er al 2. zag er echt raar uit als hij lachte z'n hummeltje daar verwacht je nog geen tandjes te zien

12. MollyM

MollyM Bekend lid

Mijn eerste zoontje kreeg met 4 mnd zijn eerste tandje en had met 8 maanden al 8 tandjes. Arm ventje kreeg met 7 maanden 4 tandjes tegelijk! Zijn broertje is bijna 7 mnd en ik heb net zijn 1e tandje ontdekt. Dus het is heel verschilllend.

Deel Deze Pagina