Hoi meiden. Mijn zoontje heeft sinds woensdagavond vorige week dat hij erg moest spugen en had verhoging. Toen de volgende dag niet en de verhoging was ook weg, de dag er na wel weer en ook diarree maaR normale temp. Spugen hield op en nu alleen echt dunne poep. Vandaag ook de hele dag diarree en ook knalrode wangen. Ik zie geen tanden die doorkomen. Hij is bijna 8 maanden. Hij eet en drinkt goed en is allert en vrolijk. Zodoende heb ik de huisarts nog niet gebeld want voldoende plasluiers en geen hangerig of zielig ventje hier. Maar zijn poep blijft water... Wat zou dat kunnen zijn? Buikgriep of tanden? Of iets anders misschien? Het duurt nu al een Paar dagen, heeft het zin de huisarts te bellen als hij geen koorts heeft, geen pijn, vrolijk en Allert is? Al moet ik er wel bij zeggen dat hij vandaag opeens de hele dag heeft gehuild maar ik was daar niet bij want Kdv dag. Thuis was hij uiterst vrolijk... Wat denken jullie?
Geen idee, (nog) geen ervaring mee. Ik ken wel iemand die met dezelfde klachten met haar kleine naar de huisarts is geweest en die gaf als tip rijstewater. Dus rijst koken, water afgieten en dan het water apart houden. Met dat water dan de fles maken. Dus ipv gewoon water het rijstewater. Een dag later was de ontlasting weer normaal dus is het proberen waard. Succes!!!!
Knalrode wangen zou tandjes kunnen zijn. Mijn dochter had echter geen waterdunne poep.. Hoe gaat het?