tandjes of?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door hugbear, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hugbear

hugbear Actief lid

26 sep 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    Hoi allemaal.

Onze zoon is de laatste tijd zeer vervelend ;)

Hij is bezig met zijn tandjes maar heeft er nog niet eerder last van gehad bij doorkomende tandjes. Hij is nu heel jengelig hij wil geen fruit eten van mij.

Mijn vriend was gisteren met hem thuis en daar ging alles goed en de dag ervoor op het kdv ging ook alles perfect was hij heel lief en at netjes alles op inclusief fruithap. Tot dat ik thuis met hem ben dan lijkt het helemaal mis te zijn. bij elk hapje spuugt/sputtert hij zijn fruit uit (ik heb al meerdere soorten geprobeerd, die hij al heel vaak heeft gehad en met smaak op at).

Ligt het nou aan mij of zijn het echt gewoon de tandjes met een sprongetje? Hij is 11 maand nu. Ik moet zeggen dat ik het best heftig vind zo, vooral omdat hij ook bij mij niet wil slapen (hij rolt telkens om en gaat dan spelen in bed). Maar bij mijn vriend geen probleem :(

Sorry voor het lange verhaal, maar ik wordt er een beetje gefrustreerd van, dit is trouwens al zo'n 4 weken aan de gang...

Groetjes

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

kan de 11 maanden sprong zijn, was hier wel een heftige, er is in ieder geval volgens het oei ik groei boek wel een sprong rond 11 maanden.

Deel Deze Pagina