Begin van de waterpokjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi!

Sophie had gister ineens koorts zo 39.7 was huilerig maar soms ook gewoon vrolijk,wel iets slechter gegeten,gisteravond toen ze in badje was geweest zal ik allemaal rode vlekjes/bultjes op haar billen en beentje,vannacht redelijk geslapen en vanmorgen rond de 38.5 maar er waren niet meer plekjes bijgekomen...de zesde ziekte heeft ze een maand geleden gehad...kan het begin van de waterpokken zijn?

Groetjes,

2. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Waterpokken begint volgens mij met een moederpok (grootste) waarschijnlijk op de rug!

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi,

wat doe jij met 39,7 koorts, heb je iets gegeven of zie je het aan?

Dominique heeft ook zo maar ineens koorts sinds vanmorgen, 39 graden, ook wat huilerig en gisteren wilde ze haar groente niet, en toen ik haar de avondfles wilde geven was het ook ineens brullen, pappa moest het overnemen toen heeft ze de fles zo leeggedronken! .
    Dit is de eerste keer dat ze koorts heeft dus ben nogal onzeker.

Wel heb ik 3 pukkeltjes ontdekt op haar lichaam, twee in haar gezicht en 1 op haar hand, rode bultjes met een wit kopje, zouden dit muggebeten zijn of toch iets anders, of zie ik nu teveel...........!

henriette

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik lees even mee of ik nog nieuwe tips zie.
    Vorige week zondag waren we namelijk bij m'n vriendin, haar zoontje was ook wat hangerig.
    Twee dagen later zat hij onder de waterpokken, dus alle kans dat m'n Jesse ook besmet is. Incubatietijd is 1 tot 3 weken, dus we wachten het nog maar even af. Er zijn nu 10 dagen voorbij maar ik merk nog niets aan hem.

Onze oudste had destijds heel erg de waterpokken, wat was hij er ziek van! Hij zat er echt helemaal onder en kon alleen maar zielig in de bank liggen zonder onderbroekie want dat deed hem zo zeer! Hij had de meeste pokken onder z'n ondergoed. De tweede was toen anderhalf en kreeg er ook wel een paar, maar hij had nergens last van.

Deel Deze Pagina