Herkennen jullie dit misschien? Mijn zoontje van 3,5 maand drinkt sinds kort overdag vaak maar 100 van de 180cc op... en savonds en snachts gaat alles probleemloos op. Omdat ie overdag zo weinig drinkt probeer ik em na twee uur soms nog een flesje te geven maar dan heeft ie echt geen honger, dus dat heeft geen zin. Heb em gister om 23uur een keer 210cc gegeven om toch nog wat meer binnen te krijgen en ook dit kloekte die zo weg... Alsof ie overdag te onrustig is ofzo lijkt het wel. Of gewoon minder honger...wel raar
En als je hem overdag even rust geeft, dus wacht tot hij zelf komt tot een max van 4 uur er tussen? (weet niet hoe oud je zoontje is?) Overdag ergens rustig gaan zitten helpt wellicht ook. Dus geen tv en radio aan, hoekje van de bank bijv. dat er niet teveel afleiding is?
Ja overdag zit er minimaal 4 uur tussen de flessen... dan zou hij wel weer wat lusten zou je denken. Ik geef em inderdaad de fles in doodse stilte haha.
Dat deed onze dochter 2 weken terug ook. Ik heb de nachtflessen kleiner gemaakt, na 2 dagen dronk ze overdag al haar flessen weer leeg
Zit ik ook over te denken idd.. Heb je ook de fles voor de nacht kleiner gemaakt? Of alleen die van snachts? Sliep ze toen wel weer na een kleiner flesje? De nachten hier zijn al bagger dus ben bang dat als ik em minder ga geven het helemaal drama wordt haha...maar daar moet ik dan wellicht even doorheen
De laatste fles bleef gelijk maar die kreeg ze al rond 20.00/20.30. De flessen 's nachts heb ik eerst 30ml verkleint en een nacht later 60ml (ze drinkt flessen van maximaal 165ml). Ze komt nu snachts nog 1x tussen 20.00-08.00 en krijgt dan een flesje van 90/3. Daarna inslapen is hier geen probleem, gewoon eens proberen dan zie je wel wat hij doet.