Hoi! Vandaag startte mijn jongste met een kuurtje amoxicilline vanwege een hardnekkige krentenbaard. 10 dagen smeren met fucidinezuur had niet het gewenste effect. Er is al die tijd niets met hem aan de hand geweest. Nu heeft hij sinds eind van de middag koorts (had toen 2 giften binnen) en voelt zich zichtbaar oncomfortabel, huilerig enzo, lijkt last van zijn buik te hebben. Ik kan niet goed terugvinden of dit nu van de ab is? Volgens de beschrijving van de apotheek wel, maar ook tot (nu) 39.7? Ik heb hem nu pcm gegeven en bel morgenvroeg de ha even, maar tot die tijd iemand die het herkent?
Geen ervaring met ab bij kleintjes maar het zou een reactie kunnen zijn. Allergie denk ik niet omdat de reactie dan veel heftiger zou zijn. Ik zou ook zeker even overleggen met de arts. Beterschap!
Dank je! Hij is nagekeken net, oren/longen/buikje zijn oké. De arts had niet eerder van koorts door ab gehoord en verwachtte eigenlijk dat het stom toeval was. Misschien van zijn tandjes. Balen, want ML zijn broer trouwt vandaag en wij zijn ceremoniemeester samen... we hebben hem maar wel meegenomen want een oppas voor een ziek kind vind ik ook weer zo wat. Draagzak mee, campingbedje, wagenbak, paracetamol. .. We zien elkaar hoe het loopt.