Hallo, Nu het zo lekker warm is EINDELIJK in ons landje, heb ik mijn kleine mannetje eigelijk alleen maar een rompertje aan met een broekje. Maar hij heeft zoveel leuke shirts kado gehad met korte mouwen, maar rompertje en shirt is echt te warm. Doen jullie ook wel eens alleen een shirt aan en dan geen rompertje, dus gewoon bloot daaronder? Hij is wel pas 3 weken. Alvast bedankt, Tinkerbel
3 weken hmmm ik zou kiezen voor het rompertje sluit wat beter aan... maja of het echt iets uitmaakt? hij is nog wel erg jong he dus let op voor de wind enzo met te weinig kleding suc6
Erenay heeft ook zoveel shirtjes met korte mouwen gekregen in maatje 62 hij heeft nu al maatje 62 maar ik durf ze hem gewoon niet aan te doen.
als ze zo klein zijn zou ik persoonlijk toch een rompertje aantrekken onder een t-shirt (die je ze makkelijk kunt aantrekken met dit weer hoor)... Zoë draagt nu een jurkje met enkel zo'n broekje over haar luier heen...dus onder het jurkje "bloot"
Ik dacht dat een romper altijd 'moest'. Alleen een t-shirt vind ik nog wel fris of niet. Of een romper met spaghettibandjes? Had mijn dochter gisteren ook aan.
Hier de afgelopen week nog steeds rompertje + t-shirt. Al denk ik dat ik het vandaag blij slechts een romper met t-shirtmouwtjes laat. We hoeven verder ook nergens naartoe vandaag... Zelf vind ik 3 weken wel erg klein om alleen in t-shirt te laten...? Groetjes Six
Ik zou gewoon een dun rompertje doen zonder mouwen en een tshirt of mouwloos truitje... je moet ook nog wat uit kunnen doen als het later 30+ wordt
Als ik thuis ben en voorlopig blijft ligt Ymke alleen in een romper in de box. Zonder romper lijkt me niet comfertabel zitten voor die kleintjes!
Ik doe ook gewoon romper en dan dun broekje en shirtje. Zeker bij baby van nog geen maand oud zou ik dat absoluut nog doen Net wat iemand hiervoor ook al zei, het is nog niet eens 30 gr en wat moet je dan, als je ze nu al met zo weinig aan laat liggen?
Ik dacht vanochtend alleen een jurkje aan te doen, maar heb niet zo'n broekje voor eronder. Dus dan maar gewoon in de luier. Dat is geen succes, want dan gaat ze aan die luier zitten friemelen en maakt ze hem los. Voor je het weet is het een snertboel Nu dus alleen in een rompertje en als we de deur uit gaan doe ik een shirtje/broekje aan of een jurkje erover. Het is even wennen die warmte, maar bij die hele kleintjes zou ik echt een rompertje zonder mouwen doen en een t-shirt met korte mouwen erover. Anders is het wel te bloot denk ik.