Baby 12 weken krijst bij naar bed gaan 's avonds

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door madelein, 9 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik hoop dat jullie een goed advies hebben voor ons.
    Onze dochter van 12 weken is op zich een makkelijke slaper. Alleen de laatste tijd heeft ze bij het naar bed gaan in de avond moeite in slaap te komen.
    Ze krijst de hele boel bij elkaar. We hebben geprobeerd haar te laten huilen en af en toe een aai over d'r bol te geven, maar zodra je dan weer even weg bent begint ze weer.
    Het liefst zou ik d'r pakken als ze zo overstuur is, maar ik word ook erg moe van elke avond dit gehuil dus wil het niet in stand houden.
    Alleen, wij laten ons kindje nooit huilen.
    Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen....

2. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier bleef ze tot een maand of vijf beneden tot wij zelf naar bed gingen rond 22-23uur. Tussen 18-22 was ze meestal onrustig en erg wakker, ze wilde dan graag op mr liggen, veel drinken 's avonds, en beetje rondkijken veilig vanaf m'n schoot. Na vijf maanden verschoof het en werd ze rond 20u moe en kon ze dan vrijwel moeiteloos naar bed.

3. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Gewoon lekker bij je nemen? Hier wilde hij de eerste maanden meestal ook niet naar bed in de avond. Hij zat dan lekker bij ons op schoot of deed bij ons op de arm/borst wat hazeslaapjes.
    Hij ging dan rond 21.30-22.00 met 1 van ons mee onder de douche, vervolgens in z'n slaapzakje bij ons op bed nog een flesje en dan ging hij wel lekker in z'n eigen bedje slapen.

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Thanks meiden. In principe slaapt ze tot een uur of 2 als ze eenmaal slaapt, en het is tot afgelopen week vrij makkelijk gegaan eigenlijk.
    Maar nu lijkt het wel of ze een soort van verlatingsangst is of zo.

Net even naast d'r gaan liggen ( ze slaapt in een co sleeper) en nu slaapt ze. Dus het lijkt echt iets met alleen zijn te maken te hebben.

Ga morgen eens proberen om d'r langer beneden te houden. Hadden jullie geen problemen dat ze helemaal niet meer alleen kon slapen? Daar is met name ml erg bang voor namelijk.

5. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Hier ging en gaat dat nu ook zo.

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nee hoor, het zijn meestal fases...
    Je kind geeft aan dat jullie nabijheid erg belangrijk is, geef hier aan toe je kindje heeft dat nodig en dat werkt het beste voor jullie allemaal.
    Zij hoeft geen tijd te huilen en jullie hoeven niet te frustreren.

Geef er gewoon aan toe en je zal zien over een week of 2 gaat het weer beter :)

7. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Exact dit.

8. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    We gaan het vanavond eens proberen om d'r langer beneden te houden.

9. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Nee hoor ik denk niet dat het problemen geeft voor later. Sommige periodes hebben kindjes je gewoon meer nodig.
    Al hoewel, als ze lekker in slaap valt terwijl je even naast haar gaat liggen is dat natuurlijk ook prima, zou ik op die leeftijd ook al heel erg blij mee zijn geweest.
    Ben benieuwd of het langer ophouden verschil geeft.

10. Veera

Veera Niet meer actief

Dat gaat geen problemen geven hoor! 3 maanden is nog zo klein en moeilijke periode, ik droeg haar toen zelfs nog in de draagdoek. Zoveel mogelijk aan toegeven
    En nu is t een hele goede slaper, altijd in haar eigen bed en op eigen kamer

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik draag idd ook. We hebben vanavond langer gewacht met naar bed brengen en ze is gelijk gaan slapen. Nu zelf ernaast kruipen :)

Deel Deze Pagina