wij proberen weer voor een 2e te gaan! mijnt zoontje is bijna 9 maanden.. ik ben eigenlijk wel nieuwschierig naar hoe het gaat als de 2e is geboren.. met meubeltjes en kinderwagen en dat soort dingen.. want mijn zoontje is dan nog niet oud genoeg voor een ander kamertje enzo of wel? en ik weet natuurlijk dat het ook nog eventjes kan duren voordat ik weer zwanger ben.. maar ja stel je voor heeft iemand hier dus ervaring mee?
ik ben zwanger geworden toen mn zoon 1 werd. Wij hebben hem wel nieuwe meubels gedaan, paar maand voor uitgerekende datum. Hij is wel op zelfde kamer gebleven, maar heeft wel peuterbed gekregen. Babymeubels zijn naar kinderkamer gegaan. Kinderwagen omgebouwd toen beeb er was, en zoonlief in kleine buggy. Eigenlijk heeft t hier geen problemen opgeleverd. Enne, succes met proberen!
Dank voor je reactie! bedacht me net ook nog dat ik de kleine beeb eerst ook nog wel een paar weekjes in een wieg doe. maar hoe doe je het dan als je alleen de stad in gaat of te wandelen ofzo?
* edit* zojuist een test gedaan.... ik ben zwanger welliswaar een licht streepje, maar streep is streep
@ Mejojo: Van harte gefeliciteerd! Veel geluk en gezondheid toegewenst. @ paars: Ik heb een duo kinderwagen gekocht (tweedehands voor weinig te krijgen). Hierin lag mijn zoontje en zat mijn neefje (1 jaar). Ik pas op 1x per week en zat dus ook met dit probleem. We hebben een wagen waarin ze achter elkaar zitten en dat bevalt hartstikke goed.
de oudste was 10 maand toen ik meteen bij de 1e keer zwanger raakte. we hebben voor haar een extra ledikant gekocht. ze liep toen nog niet en een groot bed zag ik niet zitten. we hebben een fietskar moeten kopen en een dubbele kinderwagen. (alles heel goedkoop gekocht) ik vond en vind het nog steeds heel fijn dat ze dicht op mekaar zitten. als ik nog 1 zou willen zou ik het weer op die manier doen.
Mejojo, gefeliciteerd!!!! Ik kan vandaag testen...doe het nog niet want mijn spiraaltje is er nog niet zo lang uit dus ik weet niet precies hoelang mijn cyclus is...maar met een cyclus van 28 dagen zou ik vandaag kunnen testen!!!
@Macdee, welke duowagen hebben heb jij als ik vragen mag? ik ben ook een beetje aan het rondkijken voor een tandem/duoawagen nml....