vandaag precies een jaar geleden is ons kleine wondertje geboren om klokslag 12 uur. een droom waarvan ik dacht dat die nooit meer uit zou komen. mijn eeuwigdurende verlangen naar een gezin met 3 kinderen wat moeilijk te verwezenlijken is als je 12 jaar alleen bent.en een traumatische zwangerschap en bevalling achter de rug hebt. toch bleef het knagen en op de achtergrond sluimeren en toen ik ging samenwonen bleef mijn vriend over een kindje beginnen. ik had dat hoofdstuk als afgedaan beschouwd. ik was 38 en wilde nooit meer zo'n horrorbevalling. dat zou ik niet aankunnen meer. maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en na gesprekken emt arts en gyn die beiden verklaarden dat ik gezond was en niks me in de weg stond besloten we ervoor te gaan. met de kanttekening dat het einde verhaal zou zijn op mijn 40 e verjaardag als eht dan nog niet gelukt was zou het zo moeten zijn. 3 maanden later was ik 3 dagen overtijd toen we besloten om op mijn dochters verjaardag te testen. de avond ervoor zag ze de testen liggen op de kast en wilde wel ff checken hoe dat moest, alvast even de gebruiksaanwijzing lezen..... oh het zijn er 2... dan kunnen we nu best ff oefenen vonden vriend en dochterlief dan weten we morgen hoe het moet...jaja.. ik kon de boot niet meer afhouden, moest over het ding piepelen en daar lag ie dan tussen de borden en de pannen en terwijl ik mijn opvoedkundig praatje aan het houden was over dat het avond urine was en nog veeeeel te vroeg om te testen en ik al bijna 40 was en dus onmogelijk in 3 amanden zwanger kon zijn kwamen me daar toch 2 knalblauwe strepen omhoog. ik was er zowaar stil van. helemaal beduusd en vriend en dochter allebei triomfantelijk...zie je wel!!!!!!!!!!! de volgende dag op haar verjaardag de test met zijn tweetjes nog maar eens herhaald, met hetzelfde resultaat. en nu issie alweer babyaf. vandaag om 12 uur 1 jaar geworden. zondag vieren we zijn verjaardag dan wordt ie gedoopt. en ow wat hou ik van ons kadootje. en nu ligt ie te slapen in de gang net terug van het wandelen. issie niet geweldig!
O wauw.... mooi beschreven! Krijg het er warm van! Gefeliciteerd natuurlijk! Wat een scheet... geniet ervan! Wel even slikken denk ik he?
Wat een prachtig verhaal, je geniet echt met volle teugen hé?? Hoop dat je nog heeeeeeel lang zo mag genieten enne... fijne verjaardag!!
Aah, wat een poepie! En wat een verhaal.. Moet denk ik best even slikken zijn .. dat baby-af!!? Maar gelukkig duurt het nog wel even voordat hij 'echt' groot is!! Geniet er nog lekker van.. Het is ongelooflijk hoe snel alles gaat!
ik moet inderdaad even slikken. het baby is er helemaal af. hij loopt bijna heeft een ondeugende grijns van hier tot tokio op zijn snuitje en ja ik geniet van elke minuut van de dag met hem. het is mijn laatste en ik weet hoe snel het gaat inmiddels. bedankt voor de reacties meiden.
O meid, ik krijg echt een brok in mijn keel, wat mooi opgeschreven! Dit verhaaltje moet je echt ergens bewaren En van harte gefeliciteerd met jullie kleine/grote kanjer!!!
Gefeliciteerd!!! Weet een beetje hoe je je voelt, mijn zoontje wordt as. zondag 1 jaar en mijn babaytje is dan echt geen babytje meer maar een stoere knul aan het worden! Nog veel geluk met z'n allen.
Wat een heerlijk ventje heb jij zeg! Van harte gefeliciteerd! En dat het maar een leuke dag zal worden! Geniet ervan!
Hier was het woensdag ook precies een jaar geleden. Je beleeft alles die dag weer veel meer. Hartelijk gefeliciteerd met jullie mooie dreumes!! Mooi manneke!!
Hartelijk gefeliciteerd met de eerste verjaardag van dat kleine wonder. Jammer he, dat die babytijd zo snel gaat! Hier hebben we zo'n zelfde "cadeautje" lopen, alleen die is alweer twee! Geweldig mooi, die ontwikkeling, maar ik kijk nog heel vaak met weemoed de foto's van zijn geboorte en babytijd.
Kirsten is nu 1 jaar en bijna 2 weken, maar ik vind haar af en toe toch echt nog wel een baby hoor mijn kleine prinsesje wordt groot
wat gaat de tijd snel he? mijn dochter is 3 maart 1 jaar geworden. en ik weet nog heel goed dat ik de hele dag dacht: nu lag ik in de weeen. nu had ik ontsluiting,nu mocht ik persen. nu is ze geboren. toen waren de opa's en oma's er. en ga zo maar door. en de hele tijd besefte ik me maar al te goed dat mijn meisje nu een echte dreumes was.en babyaf. gelukkig heeft alles zijn charmes en is dit ook helemaal super. maar ik kan nu alweer uit zien naar een volgende bevalling en die mooie tijd die daarna komt.
Prachtig geschreven. En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd. Hier is het komende dinsdag zo ver, pfff wat gaat het snel!!