wij hebben een dochter van1,5 inmiddels al weer en willen nu voor haar een leuke meisjes kamer inrichten we kunnen geen behang doen ivm stuukwerk van de muren en ze heeft een aardige grote kamer ik hoop dat iemand ideeen heeft!!!! grt, liefst met foto,s
Ik kan helaas geen foto's plaatsen (pc problemen), maar hier krijgt onze meid ook een nieuwe kamer, die bijna af is. Ik heb als thema roze/groene vlinders. Op 1 muur heb ik 3 vlinders geschilderd en op een andere muur 1 (wij hebben een structuurmuur). Mijn moeder heeft gordijnen gemaakt van vlinderstof en er hangt een vlinderlamp aan het plafon. De muren zijn gewoon wit en de meubeltjes ook (white wash). Het is heel mooi geworden.
Kamer van dochter is net klaar. Wij hebben 1 muur roze gedaan, de rest licht. Veel verder met accesoires en op de inbouwkast superleuke stickers. Wij zijn er erg trots op en onze dame ook....
wij hebben 1 muur knal roze en de rest van de muren wit. dan bijpassende gordijnen, roze bedje en leuke stickers op de deuren van de kasten etc.
ik heb voor mijn meisje een winnie the pooh kamer met allemaal stickers. de muren heeft mijn man zelf geschilderd en dan de stickers opplakken. erg leuk werkje kan ik je vertellen! kijk maar op Products daar staat die van ons ook op maar je heb bijv ook stickers van princessen. ik zag de mijne op de 9-maanden beurs echt heel gaaf!