hoi allemaal youame krijgt morgen der eerste fruithapje banaan maar nu weet k niet hoeveel lepeltjes k moet beginnen maar een paar of totdat ze niet meer wil? sorry heb er echt geen verstand van gr marline
1 of 2 hapjes is voldoende. Geef een paar keer achter elkaar hetzelfde fruit, dan kun je zien hoe ze op die fruitsoort reageert. TIP: Schep niet rechtstreeks uit het potje, maar doe een beetje in een apart schaaltje. Dan kun je de rest bewaren in de koelkast.
jullie zijn allemaal met 4 maanden begonnen. Michael is en echt e hongerlap en die mocht van het CB nu al zn fruithapje. (met drie maanden) ik heb nog ff gewacht tot 3 en een halve maand, maar was erg nieuwsgierig hoe michael erop reageerd. Nou bij de derde keer vond ie het heleaam geweldig hahah. Vind het zo raar dat wij eigenlijk zo vroeg al mochten geven , wanneer ik dit van jullie lees.
De potjes kun je 48 uur bewaren in de koelkast (ik doe er ook 3 dgn mee) Steven is niet z'n grote eeter. Ik maak ook zelf verse hapjes, en vries ze dan in. Heel makkelijk. op de site nutriciakindervoeding staan wel recepten. En welke mnd ze wat mogen hebben.
Ik geef Eliza nog geen fruithapje.. en ben dit de eerst komende maand ook nog niet van plan. Snep er helemaal niks meer van, tegen mij hebben ze gezegt dat je het besete eerst met een groente hapje kan beginnen en dan later met een fruithapje.. Nou Eliza geeft nog niet aan dat ze wat anders wil, dus ik ga lekker door met alleen flessen.. 4 maanden vind ik erg vroeg, het is nog zo'n hummelke.. en dan al fruit.. Groetjes Kalush
Ik geef Tijn meestal vers fuit en soms een potje, maar ik doe het altijd in een kommetje. Maar idd een paar hapjes is voldoende hoor, succes!
heeft er iemand nog tips / recepten over hoe te maken en wanneer te geven. vanaf wanneer hebben jullie het beide gegeven?
Ik ben met 4 maanden en nog wat begonnen met groenten. Toen ze aan die smaak gewend was ben ik fruit gaan geven.
Groente is makkelijk in te vriezen. Fruit wordt glazig en schijnt dan minder vitamientjes te bevatten.
Ik begin ook nooit zo vroeg, beetje overbodig meestal, maar idd als het dan zo leuk is om te doen 1 of 2 lepeltjes eerst is voldoende, kunnen ze goed wennen.
haha weet k juudje youame heeft vanmiddag der eerste hapjes gehad ze wou wel meer maar anders komt ze der helemaal nie meer vanaf ze vond het heel lekker als het te lang duurde ging ze gillen en slaan thnx voor de tips
fruit kan je ook invriezen merk geen verschil als ik het ondooit heb. de appel en de peer heb ik nog alleen maar gezien en hij vind het heerlijk.
ik ben begonnen toen desmond 3 maanden en 3 weken was ong en begon met 1 derde van een klein potje en ging prima. nu zit hij al op 2 hele potjes. ben ook begonnen met groente de eerste week maar daarna gewoon beide elke dag iets anders hij lust tot nu toe nog steeds alles .