Babyschaal of maxicosisteun voor bakfiets

Discussion in 'Baby en dreumes' started by SANne1987, Mar 31, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SANne1987

SANne1987 Actief lid

Jan 11, 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    De titel zegt het al. Ik ben op zoek naar ervaringen mbt babyschaal of maxicosisteun voor bakfiets.

- welke gebruik je? Ben je er tevreden over? Zou je er de volgende keer weer voor kiezen?

Misschien nog nice to know: we hebben nog een dreumes die 1,5j zal zijn als nummer 2 komt. En de fiets is m'n enige transportmiddel. Dus ze zullen er snel met 2 in zitten. (Zodra ik kan fietsen :-D)

2. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Volgens mij mag je kindje pas. Vanaf 4 maanden mee in de bakfiets

Verder geen ervaring

3. debq

debq Fanatiek lid

Mar 10, 2010
    3,797
    761
    113
    Ik heb een fietskar aangeschaft omdat ik wanneer M ook kan zitten weer alleen mijn normale fiets kan gebruiken. We hebben daar een babyschaal met babyverkleiner in. Ik vind het super fijn. M was redelijk klein, 48 cm en 2630 gram, maar vanaf 3 weken ging ze af en toe al mee op de fiets. Haar grote zus past er nog makkelijk naast en er kan ook nog een kindje achterop. Gelukkig komt dat laatste niet vaak voor en fietst Q vaak zelf, maar het is te doen.
    Ik weet niet of je al een bakfiets hebt? Anders zou ik deze manier overwegen. Dan ben je iets vrijer; je kan de baby en / of je dreumes in de kar laten zitten als je even een boodschap moet doen (anders zit je weer met het meenemen van een buggy ofzo) en je kan de kar er eenvoudig vanaf halen zodat je wanneer je zonder kinderen ergens heen gaat niet met zo'n zwaar geval hoeft te fietsen.

4. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Ik heb de gazelle cabby en maxi cosi houders. Ideaal
    Ik heb tweedehands een peuterschaal gekocht voor als ze uit de maxi cosi groeit. Ze kan er hopelijk nog t/m de zomer in.

Share This Page