wat kan dit zijn..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Kimi1, Aug 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    hoi dames!

even een vraag, m,n spruit kan zich van rug na buik draaien helemaal geweldig! en ben ook apetrots! maar ze blijft dit doen en begint te huilen omdat ze zich niet meer terug kan draaien;) dan help ik haar weer op haar rug, gaat ze nog harder huilen... wat kan dit zijn ook tevens een sprongetje waarmee ze bezig is, want ze is de laatste 3 dagen sinds ze kan rollen huileriger humeuriger,tja ik wist niet zo goed hoe ik de titel moest noemen maar hoop wel op wat antwoorden:):p

2. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Kan (het einde van) een sprongetje zijn. Maar ze lijkt me eerder gefrustreerd, omdat ze niet terug kan draaien.

Ik herken dit wel van Noor, ze wilde meer dan ze kon en gefrustreerd dat ze dan was.

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Tot 1,5 jaar komen er 10 sprongen!

Het zal ook frustratie wezen; wel op buik en niet terug kunnen.
    Kan je heel goed oefenen op een kleed.;)

4. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    ja dat kan het ook zijn ja...want als ik haar help is t nog harder huilen en dan draait ze zich weer op haar buikje niks is goed op dat moment:) als ik haar laat liggen op t buikje, als ik haar help terug draaien...:)....huilen huilen huilen;)

5. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    oefenen op kleed doen we, met wat speeltjes om haar heen

6. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier precies hetzelfde! Mijn dochter is heel actief met omrollen, en raakt ook gefrustreerd als ze neit terug kan rollen maar haar helpen wordt ze ook boos van! Ze wil het dus allemaal zelf doen naar mijn idee.
    Wat ik nu doe is haar armpje goed leggen (daardoor kan ze nl niet terugrollen) zodat ze zich wel om kan duwen en terug rolt.

7. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    lekker snel omrollen met 3 maanden. Kan ook een sprong zijn. Ik weet net niet precies meer, maar volgens mij sliep mijn dochter ook bijvoorbeeld ineens de hele nacht echt door rond 3 maanden. Gene speen vragen etc.

Ken de sprongen niet uit mijn hoofd en misschien verwar ik het ook wel af en toe met een ander kwaaltje. Maar meestal is ze tussendoor vrolijk, dus het zal wel... mijn redenatie: ernstig is het niet.

Share This Page