Maak me zorgen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cat2, 10 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Sinds vanavond is ons dochtertje ziek. Ik denk last van doorkomen kiesjes. Ze heeft geen koorts. Sinds vanmiddag wil ze niet meer drinken. Ze heeft een beetje avondeten op. Daarna wilde ze niks meer eten. We hebben haar 2 knijpfruitjes op. Helaas heeft ze overgegeven. Daarna wilde ze nog steeds niet drinken. Ze is naar bed gegaan. Net was ze wakker. Ze had geen koorts eerder te laag 36.1. Ze had wat geplast. Huilde met 1 traantje. Ze heeft wat gedronken. Ik heb huidplooien gekeken die sprongen meteen terug.

Nu maak ik me zorgen om uitdrogen. Vind dit altijd heel lastig. Maak me zorgen om het niet drinken.
    Verder was ze nog wel alert.

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hey, probeer steeds kleine beetjes water te geven. Eventueel haal je morgen een zakje o.r.s. tegen het uitdrogen. En als ze niet zo best wil drinken lust ze misschien toch wel een waterijsje? Als ze oud genoeg is ( zie nergens de leeftijd).
    Beterschap!

3. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Idd steeds kleine beetjes water geven, evt een theelepel per keer en evt ors.
    De arts vertelde ons laatst dat ookal geven ze het water misschien ook over, toch blijven aanbieden. Ze houden er toch al gauw 10%van binnen, ookal lijkt het alsof alles eruit komt.
    Er heerst trouwens ookeen rottig buikgriepje, ik ben er zelf ook vannacht aan ten deel gevallen.

4. cat2

cat2 Niet meer actief

hier zijn we telkens om de beurt ziek. Zo irritant.

Inmiddels drinkt ze weer goed en lijkt er niks aan de hand. Ik maak me altijd zo zorgen

Deel Deze Pagina