doorslapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door angel77, 21 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    #1 angel77, 21 jun 2009
    Laatst bewerkt: 21 jun 2009
    hoi,
    Onze kleine Jelle is nu 6 en halve maand. En afgelopen week ben ik begonnen om de fles van half elf niet meer te geven. Nu krijgt hij z'n pyjama papje om 19.15 uur. Maar dan begint hij vanaf 5 uur te spoken.. Nu zeggen ze dat je de fles moet verschuiven naar 20.00 uur. Nou als het aan Jelle ligt gaat hij liever om 18.30 uur slapen dan om 19.00 uur. Hij is echt uit geput, na een hele dag. Hij slaapt 's-ochtens nog anderhalf uur en tussen de middag 2 uur. Maar in de namiddag wil hij niet slapen. Hebben jullie nog tips??

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Herkenbaar verhaal.. wij hadden ook een kindje wat niet wilde slapen in de namiddag maar dit wel nodig had. Uiteindelijk hebben we hem elke dag stipt om 17:00 in bed gelegd voor 45 minuten. Huilen natuurlijk maar dan getroost (wel in bed gehouden) en weer weg. Na 4 dagen had hij het helemaal door en is gewoon gaan slapen en daardoor kon hij prima door tot 20:00. Wij hebben trouwens de fles nooit hoeven verschuiven want hij dronk 'm tussen 19:00 en 19:30 en nu is dat 19:30..
    MAARRR.. het klinkt eigenlijk alsof je zoontje inderdaad trek heeft. Krijgt hij al vaste voeding en zo ja hoeveel? Ik zou zorgen dat hij hij goed eet of inderdaad toch een late fles krijgt.

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Gewoon om 19.00 uur in bed leggen en om 21.00 even wakker maken? Zo deed ik dat met 6 maanden en dat werkte prima hoor, ze sliepen daarna weer heerlijk door...Ik gaf die fles dan op hun eigen kamertje met een klein lampje aan. Lekker rustig, even een boertje erna en weer het bedje in...

Deel Deze Pagina